Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه همزمان با اربعین سیدالشهدا علیه السلام هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضاهای رسانه ای مطرح بوده است، گفت: این اقدام می تواند تبلغاتی باشد برای مسلمانان در سطح جهان و می طلبد در این راستا عزیزان رسانه ای به این مسئله توجه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مطهری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به شکست حصر رسانه ای اربعین و ترند  شدن جهانی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضای توئیتر با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل محرم و صفر است که اسلام را زنده نگهداشته است، گفت: پیامبر اکرم(ص) نیز در حدیثی بیان کرده اند" ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه" یعنی هر کس بخواهد در راه روشن و نجات قرار گیرد؛ راهش امام حسین علیه السلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ایام اربعین سیدالشهدا علیه السلام، مسلمانان و شیعیان جهان در راهپیمایی عظیم اربعین گرد هم جمع می شوند و بزرگترین همایش جهانی صورت می گیرد؛ از این رو مسلمانان وظیفه دارند به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه حضور شیعیان در راهپیمایی اربعین برای دشمنان بسیار ثقیل و سنگین است، تصریح کرد: بر همین اساس آنها نمی توانند برتابند که جمعیت بیست میلیونی مسلمانان تجمع کنند و همگان شعار «هیهات من الذله» و «لبیک یا حسین» بگویند.

سردار مطهری افزود: شعار «هیهات من الذله» یعنی مقابله با دشمنان و پیروی از امام حسین علیه السلام است و از این حیث رسانه های بیگانه به این شعار مهم جهانی نمی پردازند و وظیفه ما مسلمانان است که به آن توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با اربعین سیدالشهدا علیه السلام هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا در فضاهای رسانه ای مطرح بوده است، عنوان کرد: این اقدام می تواند تبلغاتی باشد برای مسلمانان در سطح جهان و می طلبد در این راستا عزیزان رسانه ای به این مسئله توجه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • بهره فرهنگی اجلاس پیرغلامان باید در استان کرمان ماندگار شود
  • ویدیو کست| پیام امام رضا علیه‌السلام به محبینش در سفارش به عبدالعظیم حسنی