Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@19:31:41 GMT

نمایش 82 رشته صنایع دستی کشور در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۱۴۱

نمایش 82 رشته صنایع دستی کشور در همدان

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از ۲۹ مهرماه پانزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با ۱۸۲ غرفه در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع برگزار می شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، هاشم مظاهری افزود: در این نمایشگاه ۱۳ غرفه شامل شهر ها و روستاهای جهانی و ملی استانها همدان، اصفهان، خراسان جنوبی، چهارمحال بختیاری، زنجان، گلستان، یزد، سیستان و بلوچستان و لرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: ۸۲ رشته صنایع دستی فعال کشور در ۸۱ غرفه نیز شامل کلیه استانهای کشور در رشته های مصنوعات چرمی، مصنوعات فلزی، مصنوعات چوبی، رودوزی های سنتی،  آبگینه و نقاشی روی شیشه، سفال و سرامیک صنایع دستی دریایی، قلم زنی، نمدمالی، تراش سنگهای قیمتی و 10ها هنر صنایع دستی دیگر خواهد بود.

مظاهری تعداد غرفه های استان همدان را شامل همدان ۶۲ غرفه، ملایر ۱۰ غرفه، تویسرکان شش غرفه، نهاوند سه غرفه، اسدآباد چهار غرفه، بهار و لالجین هفت غرفه، کبودراهنگ سه غرفه، رزن سه غرفه و امین دو غرفه اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه سوغات استان و کشور در ۴۵ غرفه، برگزاری جلسات تخصصی سفال و سرامیک و بسته بندی در محل نمایشگاه و اجرای زنده صنایع دستی در غرفه های شهر جهانی و ملی استان را از دیگر برنامه های این نمایشگاه اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری صنايع دستي نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در بیش از ۱۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.
دکتر غلامعلی جاویدان افزود: این غرفه دو روز ادامه دارد.

بیشتربخوانید:  اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • معرفی دو زنجیره ارزش در غرفه استانداری خوزستان در نمایشگاه اکسپو
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد