Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیح علینژاد هم دستگیر کنید تا جشن ملی اعلام شود / روح‌الله زم یک افسرده تاریخ مصرف گذشته است

یک خبرگزاری از کاربرانش پرسیده بود «ارزیابی آن‌ها درباره‌ نقش رسانه‌هایی مانند آمدنیوز در ایجاد تفرقه سیاسی در داخل کشور چیست؟»

به گزارش خبرآنلاین، هفته پیش روح‌الله زم سرشبکه آمدنیوز که نزدیک به چهار سال بود علیه نظام و گروه‌های مختلف سیاسی، اخبار دروغین و ساختگی منتشر می‌کرد و سعی در نفرت‌پراکنی و آشوب در فضای سیاسی کشور داشت، در یک عملیات فریب پیچیده از سوی سازمان اطلاعات سپاه، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمدنیوز در بسیاری از اخبارش سعی در تحریک مردم و جریانات سیاسی کشور علیه یکدیگر داشت. در همین راستا برخی کاربران در پاسخ به این سوال که «شما نقش رسانه‌های مانند آمدنیوز را در ایجاد تفرقه سیاسی درکشور و در میان گروه‌های سیاسی و مردم چگونه ارزیابی می‌کنید؟» ارزیابی های جالبی داشتند که در ذیل می خوانیم.

تفرقه برای شوراندن مردم و مسئولان علیه یکدیگر / مسیح علی‌نژاد را بگیرد تا جشن ملی اعلام شود

بسیاری از کاربران ، معتقد بودند که ویژگی اصلی این شبکه ایجاد تفرقه افکنی بوده است و برخی دیگر موضع‌گیری‌هایی که بعد از دستگیری روح الله زم، علیه یک جناح خاص می‌شود را عاملی برای تفرقه جدید دانستند.

مخاطبی درباره اخبار تفرقه‌آمیز آمدنیوز نوشت: «خیانتش دقیقا همین بود براش اصلاح طلب و اصولگرا و دولت و نظام و چپ و راست فرقی نداشت یه کاری می‌کرد همه رو علیه هم بشورونه».

سیامک درباره دستگیری روح الله زم و ویژگی که آمدنیوز داشت نوشت: «قطعا کار آمدنیوز همین بود. شما نگاه کنید چقدر می‌خواستند کارهای آمدنیوز رو به گردن اصلاح طلب‌ها یا دولت بندازن! در مقابل هم یه عده‌ای کم خرد می‌خواستند بگن این کار خود نظامه! چرا نمی‌خوایم قبول کنیم کار آمدنیوز همین بود که بین ما تفرقه بندازه؟»

کاربر دیگری که نامش را منتشر نکرده است، هم نوشت: «می‌خواست مردم رو به جون هم بندازه و مسئولان رو هم علیه هم تحریک کند». فردی هم در پاسخ به او نوشت: مسیح علی نژاد را بگیرید تا جشن ملی اعلام شود.

کاربری دیگر نیز درباره متهم کردن جناح های خاص در ماجرای آمدنیوز نوشت: «اگر بخواهند توی اعترافاتش علیه یه جناح استفاده کنند خودش می‌شود تفرقه جدید». حمید ابراهیمی هم درپاسخ به این کاربری که نامش را منتشر نکرده است، نوشت: «گل گفتی ما نباید خودمون یه تفرقه جدید درست کنیم این آدم خیانت زیادی کرد خدا جوابشو بده».

سعید اما کانال آمدنیوز را موجب ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف ایرانی دانست و نوشت: «آمدنیوز نه تنها موجب تفرقه سیاسی بین مردم شد، بلکه باعث تفرقه قومی قبیله ای، اعتقادی و ... هم شد. تفرقه بین اقوام مختلف ایران، تفرقه بین شیعه و سنی در پاره‌ای از مطالب آمدنیوز کاملا به چشم می‌خورد».

چطور نمی‌شود اختلاسگران را گرفت؟

اختلاسگران و مافیای اقتصادی را هم بگیرید

برخی کاربران هم به بهانه بازداشت روح‌الله زم، خواستار برخورد با اختلاسگران و اشراف اطلاعاتی بر آنان شدند. این دسته از کاربران معتقدند که باید مافیای اقتصادی را دستگیر کرد و تنها دستگیری روح‌الله زم که آن «یک فرد تاریخ مصرف گذشته» می‌دانند، مشکلات کشور را حل نمی‌کند. اکبر در همین رابطه، نوشت: «چطور دروغ پرداز ها دستگیر میشن ولی اختلاسگران را نمی‌شود؟» کاربر دیگری هم که نامش را ننوشته است، نوشت: «اقتدار یعنی دستگیری مافیای مسکن نه یک آدم افسرده و بیمار تاریخ گذشته مانند زم».

فرد دیگری هم از اختلافات طبقاتی نوشت: «آمدنیوزها برای چی بوجود آمدند. تا زمانیکه اختلاف طبقاتی هست و فساد و اختلاس ریشه دارد. این شبکه‌ها هم سوء استفاده می‌کنند. باید مردم را راضی نگه داشت چون اصلی‌ترین سرمایه‌های هر حکومتی نیروی انسانی‌اش هست».

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان با صدور ابلاغی «فرج الله شوشتری» را بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان  منصوب کرد.

در ابلاغ شوشتری  آمده است: جناب آقای فرج الله شوشتری، نظر به مراتب تعهد تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی با تأکید بر شاخص‌های، عدالت‌محوری، انقلابی‌گری، مردمداری، پاکدستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.                        

گفتنی است فرج اله شوشتری؛ فرزند شهید نورعلی شوشتری(شهید وحدت)، متولد اردیبهشت ماه 1356، اهل خراسان و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دانشجوی دکترای مسائل ایران است و تا کنون مسئولیت‌هایی همچون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان خراسان رضوی، عضو هیئت مدیره تأمین سرمایه بانک مسکن، رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی، را عهده‌دار بوده است.

انتهای پیام/361/

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • عکس| واکنش توییتری پویانفر به اعتراضات دانشگاهیان آمریکا علیه اسرائیل
  • عزت‌الله ضرغامی دست به اسلحه شد + فیلم | واکنش اطرافیان را ببینید