Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:39:28 GMT

مسجد، محور خدمت به شهروندان کرج

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۷۸۰۰

مسجد، محور خدمت به شهروندان کرج

علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج کرج درگفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به فلسفه وجودی شهرداری‌ها و شرح وظایف آنها در حل مشکلات مردم گفت: مساجد بهترین محل حضور شهروندان و مدیریت شهری هستند که می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در تمامی عرصه های مورد نیاز به طور حقیقی و مستمر کمک حال مردم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی افزود: به همین منظور طرحی به نام "مسجد محور خدمت" توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در نظر گرفته شده که از اهداف آن شناسایی پتانسیل مردمی و محلات جهت اجرای طرح های اجتماعی و فرهنگی، مشارکت در اداره محلات و شنیدن معضلات و حل مشکلات آنان است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج با بیان این که مجریان طرح مذکور مدیران مناطق ده گانه هستند، گفت: این برنامه هر ۱۵ روز یکبار در مساجد پویای شهر اجرا می شود و مساجد این طرح با انتخاب مرکز رسیدگی به امور مساجد کرج معرفی می شوند.

او افزود: از مهمترین مزایای این طرح می توان به جلب اعتماد و مشارکت اجتماعی مردم افزایش نقش آفرینی مساجد عدالت در توزیع خدمات و افزایش کیفیت زندگی و در نهایت گام برداشتن در راستای اجرای طرح محله محوری اشاره کرد.

رحیمی با ذکر این نکته که گردهمایی مدیران شهری در مساجد مصداق بارز خدمت صادقانه است، گفت: امیدواریم طرح مسجد محور خدمت؛ با همت و تلاش تمامی دستگاه های مربوط و مجموعه مدیریت شهری، به زودی به مرحله اجرا رسیده و شاهد افزایش سطح خدمت رسانی به شهروندان عزیز باشیم.

انتهای پیام/د.خ

پیگیری مشکلات شهروندان در مساجد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

موتورچی دبیر جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود. 

وی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.

موتورچی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.
 
جشنواره سراسری تئاتر مردمی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود. 
 
وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند