Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@09:25:47 GMT

آخرین وضعیت محرومیت ۴ماهه سامان قدوس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۸۲۵۵

پس از خبر تکان دهنده و شوک محرومیت تیم استرشوندس سوئد و سامان قدوس بازیکن ایرانی و سابق این تیم حالا اخبار امیدوارکننده‌ای برای این باشگاه منتشر شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، چند ماه پیش کمیته انضباطی فیفا در حکمی اعلام کرد که به دلیل تخلف و قرارداد با دو باشگاه به صورت هم زمان، باشگاه اوسترشوندس از دو پنجره نقل و انتقالاتی و سامان قدوس از ۴ ماه بازی محروم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهاجم ایرانی تیم اوسترشوندس ۴ میلیون یورو نیز جریمه نقدی شد.

باشگاه استرشوندس، اما با فرستادن پرونده به دادگاه عالی ورزش در نهایت توانست در سپتامبر رای تجدید نظر را به سود خودش بگیرد. یان بورچنال سرمربی استرشوندس در این باره گفت: «این اتفاق برای ما معانی مثبتی دارد.»

زمانی که فیفا اعلام کرد استرشوندس به خاطر تخلف از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است این خبر مثل بمب برای این باشگاه و فوتبال سوئد عمل کرد و دلیل آن عقد قرارداد و فروش سامان قدوس به آمیان بود. در حالی که استرشوندس به خاطر این جرایم سنگین در آستانه ورشکستگی قرار داشت حالا انتشار این خبر شرایط را برای این باشگاه تغییر داده است. با توجه به تجدید نظر ماه سپتامبر باشگاه اجازه استفاده از نقل وانتقالات را دارد و پرونده در حال حاضر فریز شده است. با این وجود باشگاه استرشوندس اعلام کرده که از ماه ژانویه فعالیتش در نقل و انتقالات را آغاز و برای آن برنامه ریزی کرده است. ماریا ویلن رئیس باشگاه گفت: «ما از این اتفاق بسیار خوشحالیم.».

اما درباره رای تجدید نظر این نکته قابل توجه است که درباره سامان قدوس و رای محرومیتش هیچ چیزی گفته نشده است و این می‌تواند به معنای ادامه ۴ ماه محرومیت یا تعلیق از مسابقات باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون سامان قدوس تابناک ورزشی استرشوندس پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعلام مهم تراکتور منفی شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام لیست اولیه سازمان لیگ، عارف آقاسی به دلیل محرومیت انضباطی که در آخرین بازی جام حذفی فصل گذشته با فولاد داشت، اولین بازی تراکتور در رقابت‌های حذفی را از دست داده بود اما با توجه به اینکه دیدار تراکتور برابر چوکا لغو شد، در ابتدا اینطور به نظر می‌رسید که محرومیت آقاسی به دیدار برابر ذوب‌آهن منتقل خواهد شد.

اما برخلاف خبر اولیه، استعلام جدید باشگاه تراکتور حاکی از آن است که به زعم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، محرومیت آقاسی در بازی با چوکا سپری شده و این بازیکن برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، مشکلی در همراهی تیمش نخواهد داشت.

سعید مظفری‌زاده با تائید این خبر به خبرنگار ما گفت: با توجه به استعلامی که گرفتیم عارف آقاسی محرومیت خود را در بازی با چوکا گذرانده است چرا که در این بازی تیم حریف بود که در زمین حاضر نشد.

به این ترتیب و با توجه به غیبت سیدمحمد حسینی به دلیل مصدومیت، تراکتور چالش غیبت دیگر مدافع مرکزی خود را نخواهد داشت و عارف امکان همراهی تیم تراکتور را دارد.

تیم تراکتور روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه، در ورزشگاه یادگارامام از ساعت 18:30 میزبان ذوب آهن خواهد بود.

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • استعلام مهم تراکتور منفی شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود