Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@04:46:16 GMT

شبکه جمع‌آوری فاضلاب گنبدکاووس بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۹۱۱۴

شبکه جمع‌آوری فاضلاب گنبدکاووس بازسازی می‌شود

معاون عمرانی استانداری گلستان با اشاره به سیل فروردین ماه سال جاری گفت: شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در شهر گنبدکاووس نیازمند طرح مطالعاتی جدید و بازسازی دوباره است. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، میرمحمد غراوی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهارداشت: شبکه فعلی فاضلاب این شهر فرسوده و تاسیسات آن مربوط به 30 سال پیش است و در حال حاضر از گل و لای ناشی از سیل پر شده و جوابگوی نیاز مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل  شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در شهر گنبدکاووس نیازمند طرح مطالعاتی جدید و بازسازی دوباره است.

معاون عمرانی استاندار گلستان همچنین به ناتمام ماندن تعدادی از طرح‌ها به ویژه کمربندی گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: علت این موضوع مشکل ارزیابی و تملک زمین‌هایی است که در مسیر کمربندی واقع شده که با تشکیل جلسه‌ای در استانداری به دنبال رفع مشکل هستیم.

37 پر‌وژه حوزه آب و فاضلاب در استان لرستان اجرا می‌شودبر‌نامه‌های بیست‌و‌دوگانه‌ ‌آب و فاضلاب خراسان جنوبی برای ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل1800 میلیارد تومان پروژه فاضلاب شهری در استان کرمان اجرا می‌شود‌
قرجه طیار، نماینده مردم گنبدکاووس نیز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن انتقاد از ناتمام ماندن برخی طرح‌ها در این شهرستان بیان داشت: مردم خواستار توقف احداث واحد صنعتی استخراج ید هستند زیرا پسماند این کارخانه دام و طیور را تهدید می‌کند.

وی همچنین از مشخص نشدن وضع احداث هتل، ناتمام ماندن آسفالت مسیر آق آباد، احداث یک کشتارگاه مرغ در جوار یک روستا و رسیدگی نشدن به مشکلات تعدادی از سیل‌زدگان نیز گلایه کرد.

عبدالقدیرکریمی، فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه جلسه گفت: با نگاه توسعه‌ای به دنبال راهکاری اساسی برای رفع مشکلات سیل‌زدگان هستیم و به زودی 20 خانواری که خانه‌هایشان در مسیر رودخانه دچار سیل شده در نقطه‌ای مناسب که راه و شهرسازی انتخاب کرده است صاحب خانه خواهند شد.

انتهای پیام/ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مهدی دهرویه روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع شعب اخذ رای ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبدکاووس و روستاهای بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای بخش داشلی‌برون است.

وی اضافه کرد: از مجموع ۲۳۰ شعبه اخذ پیش بینی شده درحوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس ۱۶۸ شعبه ثابت و ۶۲ شعبه سیار است.

دهرویه یادآور شد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای ششمین بار است که به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار گنبدکاووس همچنین با اشاره به کسب رتبه سوم استان گلستان در مشارکت انتخابات ۱۱ اسفند پارسال، ابراز امیدواری کرد مردم این شهرستان در مرحله دوم انتخابات حضور پرشوری داشته باشند.

وی ادامه داد: تلاش هیات‌های اجرایی و نظارت و عوامل برگزار کننده، بازرسی و ناظرین و نیروی انتظامی در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس، تحقق کامل راهبرد «رسام» (رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت) و رعایت عدالت است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ حوزه انتخابیه گنبدکاووس برای تعیین نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی پس از به‌ حدنصاب نرسیدن آرای نامزدها به دور دوم کشیده شد و «قرجه طیار» و «عبدالحکیم آق‌ارکاکلی» در مرحله دوم انتخابات برای کسب کرسی نمایندگی تلاش می‌کنند.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند.

شهروندان گنبدکاووس ۱۳۰ هزار و ۸۵ رای در صندوق آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ریختند.

حوزه انتخابیه شهرستان‌ گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس