Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: ابتلا به سرطان در سمنان پایین‌تر از میانگین کشوری است. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان سمنان اظهار داشت: خوشبختانه در استان سمنان میزان ابتلا به سرطان پایین‌تر از میانگین کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های که برای تثبیت این موقعیت در استان سمنان در حال انجام است افزود: پیشگیری از ابتلا به سرطان و کاهش آن از مهم‌ترین سیاست‌های در حال پیگیری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی بیان داشت: باید به ورزش‌های همگانی در کنار ورزش قهرمانی توجه ویژه‌ای انجام شود.

کشفی تازه برای شناسایی سریع اوتیسم و سرطان در کودکانروغن‎گیری‎های سطح شهر کرمانشاه سرطان‎زاستاثبات سرطان‌زا بودن سموم محصولات تراریخته/ محکومیت "مونسانتو" به پرداخت 2 میلیارد غرامت + تصاویر

خجسته پور با تأکید برقرار گرفتن توجه به ورزش همگانی در دستور کار مسئولان امر عنوان کرد: باید به‌گونه‌ای اقدامات در این حوزه انجام شود که ورزش جزو برنامه روزانه مردم قرار گیرد.

وی بیان داشت: ورزش در آموزش‌وپرورش نیز باید به‌صورت مجزا در دو بخش معلمان و دانش آموزان موردتوجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: باید اماکن ورزشی دستگاه‌های مختلف اجرایی در همه شهرستان‌های این استان احصا شود و در ساعاتی که از این فضا در اختیار دستگاه‌های اجرایی استفاده نمی‌شود؛ این اماکن در اختیار دیگر اقشار جامعه قرار گیرد.

خجسته پور در بخش دیگری از سخنان خود به برخی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی با قرار گرفتن در معرض این آسیب‌ها به‌عمد یا سهو محکوم به زندان می‌شوند و در این میان نه‌تنها خود بلکه خانواده خود را نیز گرفتار می‌کنند که لازم است برنامه‌ریزی اساسی در این زمینه انجام شود تا به خانواده این زندانیان کمک شود.

وی توانمندسازی زندانیان و خانواده آن‌ها را در حوزه اشتغال‌زایی و درآمدزایی یکی از اولویت‌های عنوان کرد که باید در دستور کار قرار گیرد و بیان داشت: در این زمینه می‌توان از کمک خیران نیز به‌خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان با حضور نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد، ابراز داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز است.

وی ضمن بیان اینکه واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده است، افزود: می‌بایست کوشید تا در زمینه‌های فرهنگی نیز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی و فرهنگی بسیار خوب و ارزشمندی است، ابراز داشت: باید کوشید تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری موفق و اثر گذاری را شاهد باشیم.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.

وی یکی از دغدغه‌های جدی استان سمنان را موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه برشمرد و افزود: باید در این خصوص اقدامات مؤثر و راهبردی صورت گیرد.

کد خبر 6095033

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • رژیم غذایی سالم برای جلوگیری از انواع سرطان
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • مصرف برخی خوراکی‌ها احتمال ابتلا به سرطان را افزایش می‌دهد
  • وقتی که قولنج خبر از ابتلا به سرطان می‌دهد