Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در جریان سفر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان بوشهر، فاز دوم توسعه شرکت پارس آبزیان رسول با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، این شرکت با تسهیلات سرمایه ثابت 62 میلیارد ریال و تسهیلات سرمایه درگردش 250 میلیارد ریال از سوی بانک یاد شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پارس آبزیان رسول در زمینه فرآوری، بسته بندی و صادرات آبزیان (انواع ماهی و میگو و دیگر آبزیان دریایی) فعال است و محصولات تولیدی خود را به کشورهای خارجی نیز صادر می کند.
این شرکت هم اکنون دارای ۵ سردخانه بزرگ و ۸ تونل انجماد با ظرفیت هر کدام ۵ تن است که برای ۳۶۰ نفر ( ۶۰ نفر مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت فصلی) شغل به وجود آورده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک های چینی در معرض تحریم

ایالات متحده در حال آماده سازی تحریم‌ برخی بانک‌های چینی است.   به گزارش ایسنا، روزنامه وال استریت ژورنال نوشت که ایالات‌متحده در حال آماده‌سازی تحریم‌هایی با هدف قطع ارتباط برخی بانک‌های چینی از شبکه مالی بین‌المللی است.   در این مطلب آمده است، با توجه به اینکه قرار است، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات‌متحده این هفته به چین سفر کند، آیا این تهدید مالی به تجارت چین و روسیه آسیب خواهد زد یا خیر.   بلینکن از حمایت چین از صنایع دفاعی روسیه نیز انتقاد کرده است. وی گفت که پکن از طریق تامین قطعات حیاتی برای تسلیحات، عامل اصلی جنگ مسکو در اوکراین بوده است.   در هفته‌های اخیر، مقامات آمریکایی فشار بر چین را تشدید کرده‌اند و به واشنگتن نیز هشدار داده‌اند که آماده اقدام علیه موسسات مالی چینی باشد که تجارت کالاهای با کاربردهای غیرنظامی و نظامی را تسهیل می‌کنند.   مقامات آمریکایی گفتند که هدف قرار دادن بانک‌ها با تحریم‌ها، گزینه تشدیدکننده در صورتی است که اقدامات دیپلماتیک نتواند پکن را برای محدود کردن صادرات متقاعد کند.   قطع دسترسی بانک‌ها به دلار که بیشترین ارز مورد استفاده در تجارت جهانی است، اغلب به‌عنوان به‌عنوان آخرین راه‌حل انتخاب می‌شود، زیرا چنین تحریم‌هایی اغلب بانک‌ها را مجبور به ورشکستگی می‌کنند و بر مشتریان آنها تاثیر می‌گذارند.   به نقل از بیزنس، چنین اقدامی نشان‌دهنده خطر خاصی برای چین است که با بهبود اقتصادی و بدهی رو به رشد دست و پنجه نرم می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • بانک های چینی در معرض تحریم
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم