Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@04:37:57 GMT

افزایش حملات سگ‌ها به شهروندان در انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۰۹۵۷

به گزارش فارس، از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۱۹ در منطقه «بیرمنگهام» انگلیس، حمله سگ‌ها به شهروندان، صدها نفر را روانه بیمارستان کرده است.

به نوشته پایگاه «بیرمنگهام لایو»، بر اساس اطلاعات ثبت شده در خدمات ملی سلامت انگلیس، در بازه زمانی ۲۰۱۸/۲۰۱۹، ۳۴۵ نفر در پی حمله سگ، روانه بیمارستان شده‌اند.

با این‌که این آمار نسبت به سال قبل تغییری نکرده، اما نسبت به بازه زمانی ۲۰۱۴/۲۰۱۵، ۴۵ مورد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام نواحی انگلیس، طی بازه زمانی ۲۰۱۸/۲۰۱۹، ۸۴۱۰ مورد مراجعه به بیمارستان به‌علت حمله سگ ثبت شده است، در حالی که آمار سال قبل از آن ۷۹۴۰ مورد بود.

این پایگاه نوشت، چنین افزایش قابل توجهی نیاز به توجه در سطح ملی را گوشزد می‌کند.

از آن‌جا که طبق سیاست‌های خدمات ملی سلامت انگلیس، آمار موسساتی که کمتر از ۷ پذیرش داشته‌اند، حذف می‌شود، تعداد افراد پذیرش شده به علت حمله و گاز گرفتن توسط سگ، ممکن است بسیار بیشتر از این ارقام باشد.

این آمار پس از حادثه‌ای منتشر شد که طی آن یک زن توسط دو سگ «بولداگ» خود در انگلیس کشته شد.

«ریچارد وودوارد» دستیار امور اجتماعی در مرکز «صلیب آبی» در این باره گفت: «اساساً شواهد نشان می‌دهد که لایحه ۱۹۹۱ در خصوص سگ‌های خطرناک، در مواجه با چنین سگ‌هایی یا حفاظت از مردم در برابر حملات سگ‌ها ناکارآمد است».

وودوارد افزود: «روشن است که رفتارهای یک سگ و بنابراین سطح پرخاشگری آن تحت تأثیر عوامل مختلفی نظیر نحوه پرورش، تجربیاتش در طول زندگی و نحوه آموزش توسط صاحبش خواهد بود. هر سگ با هر نژادی اگر به طور صحیح اجتماعی نشود، می‌تواند در برابر افراد خشونت بروز دهد یا در طول زندگی‌اش متحمل اتفاقات پراسترس یا آسیب زا شود».

این کارشناس در ادامه توضیح داد: «۷۰ درصد از موارد گاز گرفتن توسط سگ در خانه اتفاق می‌افتد و ۸۰ درصد این افراد توسط سگی گاز گرفته می‌شوند که مرتباً آن را می‌بینند».

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار