Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:16:05 GMT

مسئولان آستارا با جانبازان ورزشکار دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۲۵۸۳

مسئولان آستارا با جانبازان ورزشکار دیدار کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز یکشنبه در دیدار با حجت شمس جانباز ۴۵ درصد و ورزشکار رشته بدنسازی و فرزانه قمری جانباز ۴۰ درصد و ورزشکار رشته کوهنوردی در جمع خانواده های آنها گفت: شهدا و جانبازان، قهرمانان حقیقی انقلاب اسلامی هستند و یاد آنها در اذهان ملت ماندگار است.

وحید خاصی پور اضافه کرد: هیات ها و باشگاه ها، فرهنگ ایثار و مقاومت را با استمرار برنامه های فرهنگی در جامعه ورزشی آستارا حفظ و حراست کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا هم گفت: خدمت به خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی و دینی ماست.

حجت الاسلام اصغر ابراهیمی افزود: این خانواده ها مایه افتخار جامعه، میراث دار انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور هستند و خدمت به آنها افتخار بزرگ است.

وی ادامه داد: جانبازان با الگو گرفتن از شخصیت علمدار کربلا، شجاعت و قدرت خود را ثابت کردند و با ایستادگی و ثبات قدم در راه دین، به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

۲۶ مهر تا دوم آبان ماه هفته تربیت بدنی است.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و ۱۶۶ شهید، ۷۱ آزاده و ۶۱۵ جانباز را به نظام اسلامی تقدیم کرده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در ۳۷ هیات ورزشی این شهرستان فعالیت می کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش آستارا ایثار و شهادت ورزش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم