Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:06:28 GMT

امام زاده عبدالله آمل شهردار جدیدش را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۷۰۱

امام زاده عبدالله آمل شهردار جدیدش را شناخت

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، معاون عمرانی استاندار در این مراسم با اشاره به اهمیت درک و ضرورت محورهای مورد اهتمام شهرداران در مدیریت شهری، تاکید کرد: شهرداران باید با جدیت به تاکیدات مقام عالی دولت در مازندران نظیر مدیریت پسماند، ایجاد درآمدهای پایدار و زیباسازی فضا، معابر و ورودی شهرها، اجرای برنامه های تقویت کننده نشاط اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. عمل نمایند.

شهر امامزاده عبدالله مرکز بخشی به همین نام در شهرستان آمل است که مقبره امامزاده عبدالله را در خود جای داده است. این شهر تیر ماه سال ۹۱ از مجموع سه روستای سابق اسکومحله، کاسمده و اسپند تشکیل و تاسیس شد و شهرداری آن هم اواخر همان سال شروع به کار کرد.

شهر امامزاده عبدالله(ع) بعد از شهر آمل، گزنگ، رینه و دابودشت پنجمین شهر شهرستان آمل محسوب می شود. این شهر در ابتدای منطقه جنگلی حدفاصل بین کوه و جنگل به صورت شهری در اقلیم معتدل و مرطوب با پوشش گیاهی جنگلی شکل گرفته است.

محدوده شهر نیز با وسعتی حدود ۴۰۰ هکتار بوده و حریم آن با مساحت دو هزار و ۲۰۰ هکتار بیش از ۱۰۰ کیلومتر خیابان و معابر داخلی و خارجی دارد.

این شهر دارای هفت هزار نفر جمعیت ثابت و دستکم ۲ هزار نفر جمعیت غیرثابت است.

اقتصاد این شهر برپایه کشاورزی و دامداری استوار است و همچنین ظرفیت‌های موجود اعم از توریست مذهبی، گردشگر و توریست طبیعی را می‌توان به ارزش‌های ویژه این شهر افزود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان

به گزارش خبرگزارش صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، مجید فتاح زاده، با اعلام این خبر گفت: برابر با دریافت گزارش مفقودی جوان ۲۶ ساله در مسیر شابیل_ پناهگاه از طریق سامانه ۱۱۲، نجاتگران هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند.
این مسئول اضافه کرد: یک تیم کوهستان متشکل از ۵ نفر نجاتگر پس از سه ساعت تلاش و جست و جو موفق به دسترسی به فرد مفقودی شدند.
فتاح زاده ادامه داد: نجاتگران پس از دسترسی به فرد مفقود شده وی را تا محل امن (پناهگاه) همراهی کردند.
سرپرست معاونت امداد و نجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر همواره آماده عملیات هستند گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش حادثه از هموطنان گرامی می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقا علی عباس
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • راه خروج از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • راه بیرون آمدن از سیاه چاله جمعیتی قدردانی از جامعه مامایی است
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم