Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:12:54 GMT

نامه عجیب فیفا به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۴۰۴۳

نامه عجیب فیفا به استقلال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، فدراسیون جهانی فوتبال که تضمین داده بود پول پروپئیچ مهاجم اسبق استقلال را پرداخت کند، به تازگی نامه‌‎‌ای به این باشگاه و فدراسیون فوتبال داده که در نوع خود عجیب است.

فیفا تا این لحظه موفق نشده پول پروپئیچ را پرداخت کند. با شکایت این بازیکن و محکوم شدن استقلال، این باشگاه از فیفا درخواست کرد از منابع مالی اش از جام جهانی ۲۰۱۸ که هنوز پرداخت نشده، پول او را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا هم در نامه‌ای به استقلال و فدراسیون فوتبال اعلام کرد این کار را انجام می‌دهد. در واقع آن‌ها تضمین دادند.

حالا، اما اتفاق عجیبی افتاده. فیفا از باشگاه استقلال درخواست کرده تا پول پروپئیچ را خودشان بدهند و آن‌ها بعدا این پول را به حساب استقلال واریز کنند! باشگاه هم این مسئله را قبول نکرده است. جالب اینجاست فیفا همین نامه را به باشگاه شهر خودرو هم زده است. آن‌ها تضمین داده بودند پول بازیکن خارجی این باشگاه را هم که شکایت کرده بود، پرداخت کنند که در نهایت این اتفاق نیفتاده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال پول استقلال فدراسیون فوتبال فیفا منابع مالی جام جهانی باشگاه استقلال خودرو باشگاه استقلال جام جهانی فدراسیون فوتبال فیفا منابع مالی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • گردش مالی عجیب و غریب فیلترشکن‌ فروش‌ها | پول‌های مردم کجا می‌روند؟