Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» در مراسم یادواره شهدای محلات روستای حسن سرا از توابع شهرستان رودسر در شرق استان گیلان با بیان اینکه با تکیه بر داشته های داخلی می توانیم در همه ابعاد و اشکال کشور را متحول کنیم افزود: این همان موضوع مهم و جامعی است که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید موکد دارند.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه اشتغال باید در داخل کشور ایجاد شود اظهار کرد: همانطور که موشک های دقیق و نقطه زن می سازیم، صنعت خودرو سازی را می توانیم درست کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ملتی همچون جمهوری اسلامی ایران برغم چهل سال تهدید و تحریم زیر بار تهدید و زور نمی رود.

دستیار ویژه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ۴۰پایگاه نظامی آمریکا و اروپا با ده هزار نیرو دور تا دور کشور ما استقرار دارند تصریح کرد: آیا آنها برای کمک به صنعت و رونق کشاورزی ما در منطقه نیرو گسیل کرده اند بی شک خیر، آنها آمده اند در زمانی که ضعیف شدیم به ما ضربه بزنند.

وی ادامه داد: ما با تحریم ضعیف نمی شویم اگر خودمان، خودمان را تحریم نکنیم کسی نمی تواند ما را تحریم کند.

امیر اسماعیلی افزود: من سربازم و به شما قول می دهم ۲۵سال آینده اسرائیل کثیف را نخواهیم دید، این را قول می دهم و شک نکنید و عربستان سعودی هم بزودی بینی آن روی زمین مالیده خواهد شد اما اسرائیل خیلی زودتر نابود خواهد شد.

وی با اشاره به دستگیری مدیر سایت ضد انقلاب آمد نیوز گفت: این فرد این همه مردم و مسئولان را در سایت های اجتماعی خراب کرد دستگیر شد نه تنها خودش بلکه خیلی ها این فکر را نمی کردند که روزی این فرد دستگیر خواهد شد.

امیر سرتیپ اسماعیلی با یادآوری این مطلب که بالاترین پتانسیل هر کشور نیروی جوان آن کشور است که دارای امید و انگیزه برای کار است بیان کرد:به برکت خون شهدا روزگار آمریکایی ها سیاه شده و دیگر نخواهند توانست قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران را مهار کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان گیلان رهبر معظم انقلاب اشتغال خودرو جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی صنعت کشاورزی عربستان سعودی زمین انقلاب اسلامی ایران عربستان اسرائیل امیر اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

 سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دو روزه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • هدف تحریم در تنگنا گذاشتن جمهوری اسلامی است | با جهش تولید، جیب کارگر پر می‌شود
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد