Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، صباح احمد الجابر الصباح، امیر کویت پس از سفر درمانی که به آمریکا داشت، در نشست‌های جداگانه‌ای در کاخ "البیان" میزبان نواف الاحمد الجابر الصباح، ولیعهد کویت، مرزوق علی الغانم، رئیس مجلس الامه (پارلمان) این کشور، نمایندگان پارلمان کویت در صد و چهل و یکمین کنفرانس بین‌المللی اتحادیه پارلمان‌ها در بلگراد، جابر المبارک الحمد الصباح، نخست وزیر کویت و تعداد دیگری از مسئولان این کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های کویتی دو ویدئو از دیدارهای امیر کویت با وزرا و رئیس مجلس الامه را منتشر کردند که در آنها امیر کویت پس از مشکل جسمانی اخیرش در سلامت کامل دیده شد.

خبرگزاری "کونا" کویت نیز گزارش داد، امیر کویت ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای حمایت از جایگاه کشور کویت که از سوی کشورهای جهان مورد احترام و تقدیر است، به مسئولانی که میزبان آنها بود، توصیه کرد با تلاش در چارچوب یک خانواده واحد و درس گرفتن از اتفاقات جاری در کشورهای منطقه، در تقویت امنیت و ثبات کشور مشارکت کنند.

الصباح همچنین در این دیدار بر اهمیت همکاری سازنده میان دو قوه مقننه و مجریه جهت تقویت موسسات دولتی و حاکمیت قانون با پایبندی به قانون اساسی و دموکراسی که ضامن آزادی انتقاد و آزادی بیان در چارچوب قانون است، تاکید کرد.

امیر کویت روز چهارشنبه پس از سفری که برای انجام آزمایش‌های پزشکی به آمریکا داشت، به کشور خود بازگشت. وی هشتم سپتامبر برای انجام پاره‌ای آزمایش‌ها به یکی از بیمارستان‌های آمریکا مراجعه کرد و این مساله موجب به تاخیر افتادن دیدارش با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شد.

310311

کد خبر 1312777

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کویت باشگاه پرسپولیس سوریه لیگ برتر نوزدهم ترکیه باشگاه استقلال کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا پیاده روی اربعین تیم ملی فوتبال ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • رئیسی پس از بازگشت به تهران: این سفر پیام مهمی داشت
  • رئیس‌جمهور به کشور بازگشت
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!