Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کارگری رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی نسبت به سال های گذشته اظهار کرد: رفت و آمد مدرسان و مدیران مدارس به دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر جهت بازدید از امکانات دانشگاه، فعالیت عوامل دانشگاه مانند حضور مشاوران و مدیر گروه های دانشگاه در مدارس، در مدت زمان انتخاب رشته، جهت ارائه مشاوره در حوزه انتخاب رشته و مسائل انگیزشی سبب افزایش 40 درصدی تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی در سال 98 شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیگر عوامل موثر در افزایش تعداد دانشجویان این واحد دانشگاهی می توان به توجه به تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی متقاضیان توسط استادان و کارکنان دانشگاه اشاره کرد. در حال حاضر، بیشترین تعداد دانشجویان ما در رشته های علوم انسانی از جمله حسابداری و حقوق بوده که در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می کنند.

رضاپور از تشکیل تیم اینترنت اشیا در واحد آذرشهر خبر داد و گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی آذر شهر یک تیم اینترنت اشیا تشکیل شده که موفق به کسب رتبه های خوبی در سطح استان شده است. سال گذشته تعداد دانشجویان جذب شده در رشته کامپیوتر این واحد دانشگاهی اندک بوده اما امسال طی انجام اقداماتی این روند بهبود پیدا کرده است. در حال حاضر، مجوز ایجاد یک مرکز فناوری توسط دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر انجام شده تا در نمایشگاه رینوتکس تبریز طی روزهای 13 و 14 آبان ماه شرکت کند.

وی درباره فعالیت های واحد آذرشهر در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت خاطرنشان کرد: در کلیه جوامع پیشرفته ارتباط دانشگاه با صنعت به وضوح دیده می شود؛ بر همین مبنا و برای رسیدن به پیشرفت و خودکفایی، نیازمند اعتماد متقابل میان این دو نهاد هستیم تا از این طریق بتوانیم با استفاده از متخصصان بومی خود در زمینه توسعه و خودکفایی کشور گام برداریم.

رضاپور درباره ایجاد دفتری از صنعت در دانشگاه تاکید کرد: از نظر موقعیت جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر نزدیک به شهرک صنعتی است برهمین مبنا، نیاز به ایجاد دفتری در صنعت نیست. در نظر داریم تا مرکزی را در خود دانشگاه به عنوان مرکز مشاوره در حوزه صنایع ایجاد کنیم. درصددیم تا با ارسال رزومه های علمی اعضای هیات علمی واحد آذر شهر، در زمینه های مشخص، همکاری هایی با صنعت داشته باشیم البته یکی از اعضای هیأت علمی ما به عنوان مشاور، با صنایع اطراف همکاری دارد و قصد داریم اقدامات موثری در این زمینه انجام دهیم.

انتهای پیام/

342 / 188 علی کارگری رضاپور افزایش دانشجو صنعت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: افزایش دانشجو صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

 امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.

حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند