Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو دیدار از هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد فردا در شهر‌های ساری و خرم آباد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دو دیدار از هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در گروه ب، فردا (سه شنبه) در شهرهای ساری و خرم آباد برگزار می شود.

دیدار حساس بین تیم های رعد پدافند ساری و دانشگاه آزاد اسلامی که از کشتی گیران مطرح داخلی و خارجی بهره می برند از ساعت 17 فردا (سه شنبه 30 مهرماه) در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می شود، این دو تیم در هفته نخست این رقابت ها به ترتیب مقابل تیم های هیأت کشتی خرم آباد و تاثبت جهانی توس به پیروزی رسیدند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت خاصی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر دیدار این هفته نیز بین تیم های هیأت کشتی خرم آباد و تا ثبت جهانی توس از ساعت 17 فردا در سالن شهید چاغروند استادیوم تختی شهر خرم آباد برگزار می شود که این دیدار نیز از اهمیت خاصی برای دو تیم برخوردار است. تیم خرم آباد به دلیل میزبانی از این رقابت ها به دنبال کسب یک پیروزی در خانه است و تیم تا ثبت جهانی توس که از کشتی گیران مطرحی نیز بهره می برد به دنبال نخستین پیروزی خود در لیگ برتر کشتی آزاد است.

برگزاری این دو رقابت در شهرهای ساری و خرم آباد که از علاقمندان خاص و بی شماری به ورزش کشتی برخوردار هستند، می تواند شور هیجان مضاعفی را در بین تماشاگران کشتی ایجاد و تنور لیگ کشتی را در ابتدای برگزاری آن داغ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی آزاد کشتی آزاد تیم کشتی رعد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد
  • چادرملو صدرنشین اسلحه اپه در لیگ شمشیربازی شد
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر