Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد علی علاءالدینی درباره آمار خدمات درمانی انجام شده به زوار ایرانی در بیمارستان حیدریه عراق گفت: کادر درمانی درمانگاه بین راهی هلال احمر ایران مستقر در بیمارستان حیدریه عراق در ۱۰ روز از ۱۷ تا ۲۶ مهر ماه با بهره گیری از ظرفیت ۸۱ نیروی داوطلب شامل پزشک، پرستار، تکنسین دارویی، کارشناس بهداشت، اعضای سحاب جوانان، امدادگر، مترجم، انتظامات و نیروی خدماتی، ۲۶ هزار ۹۸۷ زائر را ویزیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به علاوه در بخش خدمات پرستاری، به ۸ هزار و ۴۷۷ مراجعه کننده خدمات تزریقات و سرم تراپی ارائه شد و ۹ هزار و ۱۶۰ مصدوم از خدمت پانسمان بهره بردند. در این مدت فشارخون و قند خون ۴ هزار و ۲۳۴ زائر پایش شد و ۵۵۶ نفر خدمات پاراکلینیکی همچون نوار قلب، گج و آتل گیری، سونداژ دریافت کردند.

علاءالدینی با اشاره به همکاری بسیار خوب بیمارستان حیدریه عراق با این درمانگاه گفت: از ۱۷ تا ۲۶ مهر ماه، ۱۶ مصدوم برای مراحل تکمیل درمان به بیمارستان صدر نجف اعزام شدند.

مدیر درمانگاه هلال احمر ایران مستقر در بیمارستان حیدریه عراق با یادآوری نقش موثر امدادگران مترجم و اعضای سحاب جوانان در تسهیل ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین حسینی گفت: در طول مدت مذکور با همکاری کارشناسان بهداشتی درمانگاه در مسیر حرکت زائرین و موکب ها، کلرسنجی و کلر زنی آبهای آشامیدنی، کنترل شرایط بهداشتی مواد غذایی موجود در موکب ها و آموزش به زائرین و موکب داران انجام شد.

انتهای پیام/

20 / 20 مدیر درمانگاه هلال احمر ایران در اربعین بیمارستان حیدریه عراق اربعین زائران اربعین خدمت درمانی به زائرین اربعین ارائه ۲۶ هزار خدمت درمانی در بیمارستان حیدریه محمد علی علاءالدینی کادر درمانی درمانگاه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اربعین زائران اربعین کادر درمانی درمانگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان

ایسنا/لرستان مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بیش از ۶۰ پزشک متخصص، عمومی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی دلفان به صورت جهادی برای ارائه خدمات تخصصی به صورت جهادی حضور خواهند داشت.

دکتر سیاوش بیرانوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان صحرایی شهدای حاج عمران در مناطق محروم دلفان مستقر می‌شود تا خدمات درمانی را به اهالی منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان ارائه دهند. این بیمارستان در شهرستان دلفان به همت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان در این منطقه مستقر می‌شود.

مدیردرمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان، فردا  جمعه هفتم اردیبهشت ماه، ۲۰ پزشک متخصص، ۲۰ پزشک عمومی و ۲۰ نفر کادر دندانپزشکی و دندانپزشک در بیمارستان صحرایی در مستقر می‌شوند و به اهالی منطقه فرهادآباد به صورت جهادی ارائه خدمات خواهند کرد.

بیرانوند افزود: در صورتی که اهالی منطقه با تشخیص پزشکان مستقر در بیمارستان صحرایی نیاز به خدمات فوق تخصصی داشته باشند، آنها را به بیمارستان‌های مرکز لرستان ارجاع خواهیم داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های ملی برای ارائه خدمت به عشایر تنگستان استفاده شود
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا