Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@00:29:43 GMT

درخواست مجدد جعجع برای استعفای دولت سعد الحریری

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۹۶۶۱

به گزارش ایلنا به نقل از الجزیره،‌ «سمیر جعجع»، رئیس حزب «نیروهای لبنانی» در مصاحبه با روزنامه «لوریان لوژور» گفت که مهار اعتراض‌های مردم از طریق سیاست‌های وصله‌دار این بار سخت است. 

وی درباره امکان تشکیل دولت متخصصان در سایه فضای سیاسی متهم و مردم خشمگین گفت:‌ «در این شرایط خاص، باید دولت متخصصان تشکیل شود و این به مفهوم تشکیل دولت تکنوکرات به همان معنای سنتی و متعارف آن نیست، بلکه باید مردمی مستقل و بر اساس شایسته‌سالاری به عنوان تنها معیار لازم انتخاب شوند تا بتوانند کشور را در قالب تیمی هم‌جنس اداره کنند به ویژه اینکه دولت‌های وحدت ملی بارها طی سالیان گذشته شکست خورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جعجع درباره احتمال تکمیل دوره «میشل عون»، رئیس‌جمهوری لبنان پس از اعتراض‌ها گفت: «هنگامیکه از عون حمایت کردیم خواهان دوره‌ای قوی و با قدرت و چه بسا بهتر بودیم، ما آرزوی چنین سرنوشتی را نداشتیم،‌ اما مشکل اینجاست که رئیس جمهوری نصیحت احدی را گوش نمی‌کند». 

وی در واکنش به اظهارات «حسن نصر الله»،‌ دبیر کل حزب الله لبنان برای عدم حمایت از گزینه استعفای دولت گفت: «نصرالله دیدگاه خود را دارد و ما نیز دیدگاه خودمان را».

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استعفا جعجع دولت حریری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،  رئیس کل دادگستری استان قم در این مراسم با اشاره به تلاش دولت و تاکید رئیس جمهور برای حل مشکل مسکن قشر‌های مختلف مردم، بر لزوم حمایت شرکت‌های تعاونی در دستگاه‌های مختلف استان در بخش مسکن به صورت ویژه تاکید کرد.

حجت الاسلام مظفری افزود: دادگستری استان در چهارچوب قانونی و در راستای تحقق سیاست‌های دولت در امر مسکن سازی همه حمایت و تلاش خود را به کار می‌گیرد.

واحد‌های مسکونی عقیق واقع در منطقه پردیسان جنب مجتمع فرهنگی شهید ربانی در زمینی به مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو بخش مسکونی و تجاری ساخته خواهد شد.

سالن ورزشی، کتابخانه و مهد کودک از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • رئیس جمهور: برای صدور خدمات فنی مهندسی آمادگی داریم
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود