Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@20:02:08 GMT

کشف انبار احتکار چسب خارجی در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۳۵۰

کشف انبار احتکار چسب خارجی در شیراز

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران کلانتری "20 گلسرخ" شیراز، انبار چسب احتکار شده به ارزش 25 میلیارد ریال را کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "رهام‌بخش حبیبی"اظهارداشت: مأموران انتظامی کلانتری "20 گلسرخ" شهرستان شیراز، با تحقیقات فنی و تخصصی از نگهداری و احتکار چسب خارجی در یک انبار واقع در بلوار "امیرکبیر" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سردار "حبیبی" تصریح کرد: ماموران بلافاصله با کسب مجوز قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، موفق شدند 84 هزار عدد چسب که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف کنند. فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، 25 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد. بیشتر بخوانید: 525 حلقه لاستیک احتکار در انبار کشف شد کشف یک انبار با 300 تن کنجد احتکار در نی ریز

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان برنا انبار چسب احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو خرده فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه متهمان در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه افرادی در زمینه نگهداری مواد افیونی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی در کلانتری ۲۶ قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با شناسایی محل حضور متهمان، به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات کاملاً هماهنگ موفق به دستگیری هر دو متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف ۸۰۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در بازرسی دقیق از محل خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 747948

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت