Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر از حضور میلیونی زائرین اربعین حسینی ، خادمین و موکب های مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا اظهار داشت: این پیاده‌روی بجز نقش مهم سیاسی، اثرات تربیتی بسیاری هم دارد، چرا که اندیشه عاشورایی در اربعین شکوفا می شود و حقیقت زیر خاکستر مانده عاشورا را اربعین دوباره شعله‌ورمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه اربعین اعتقادساز، اخلاق‌ساز، دین ساز، ولایت‌مدار ساز و رفتار ساز است افزود: پیاده روی نشان دهنده توامان فرهنگ و نیروی شیعه است. شیعه‌ای متحد که می‌تواند مقاومت جانانه‌ای در مقابل دشمن داشته باشد.

وی با اشاره به اربعین حسینی و اهمیت آن در این برهه از تاریخ و زمان، گفت: حضور میلیونی زائران و خیل مشتاقان پیاده روی اربعین حسینی نشان دهنده جهانی تر شدن پیاده روی اربعین حسینی است چرا که این حضور میلیونی زمینه ظهور و ایجاد تمدن نوین اسلامی را در بهت و حیرت جهانیان فراهم خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه ضمن تقدیر از جاماندگان اربعین حسینی در استان تهران عنوان داشت: از حضور میلیونی مردم تهران در مراسم اربعین  همچنین از حضور و مشارکت گسترده مردم و گروه‌ها و هیئت‌های عزاداری شهرستانهای استان در برگزای مراسم در سطح استان تشکر و قدردانی می کنیم و همانطور که همیشه مشاهده کردیم مردم با عشق و علاقه بسیاری که به اهل بیت(ع) دارند همواره حضوری گسترده در این مراسم و برنامه‌ها را به منصه ظهور می گذارند.

محمودی در ادامه با تقدیر از همه دستگاههای اجرایی ، امنیتی ، اطلاعاتی، خدماتی و فرهنگی نیز افزود: امسال نیز پیاده روی اربعین حسینی همچون سنوات گذشته با شکوه و عظمت برگزار شد که این شکوه به جز یاری و هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه ها مقدور نبود، چرا که با مشارکت همه دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان و حضور گسترده مردم، این مراسم با حضور میلیونی مردم استان تهران با شکوه خاصی برگزارشد و زائران مسیرهای ۵ گانه را تا مرقد مطهر عبدالعظیم حسنی(ع) را به عشق و ارادت به حضرت سید الشهداء پیاده طی کردند.

کد خبر 4752393

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شیراز شهرکرد موکب مرز شلمچه رادیو اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ شرکت کنندگان در این پیاده روی کارکنان دولت میامی مسیر سه کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا تفرجگاه سه چنار طی کردند.
بانوان میامی هم با شعار شادابی و نشاط و سلامتی یک روز شاد را در کنار هم سپری کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • همایش پیاده رویی در میامی و ایوانکی