Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز زلزله‌ای به قدرت ۵.۶ دهم ریشتر کوخرد هرمزگان در اطراف بستگ را لرزاند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی برنطین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان درباره زلزله ۵.۶ دهم ریشتری بندر عباس گفت: رویدر در این زلزله لرزیده است و یک تیم امدادی برای بررسی وضعیت اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز زلزله‌ای به قدرت ۵.۶ دهم ریشتر کوخرد هرمزگان در اطراف بستگ را لرزاند.

برنطین اضافه کرد: این زلزله در بندر عباس، رویدر و بستک احساس شده و به محض اعلام تیم‌های ارزیابی از بندر خمیر، بندر عباس، بستک و بندر لنگه به مناطق اعزام شده اند تا وضعیت را بررسی کنند، ولی هنوز همکاران ما به مناطق نرسیده اند و به محض اعلام گزارش خسارات احتمالی را اعلام خواهیم کرد.

وی گفت: مردم خونسردی خود را حفظ کنند و در پناهگاه‌های پناه بگیرند هنوز اطلاعی از اینکه چه اتفاقی افتاده است نداریم و هنوز مشکلی اعلام نشده است.   همچنین گفتنی است دقایقی بعد از زلزله پس لرزه ای به قدرت 3.3 دهم ریشتر منطقه را لرزاند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله زلزله در هرمزگان تیم ارزیاب زلزله پناهگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است

علیرضا آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، دختر کالپوشی ساعت ۱۴ روز سه شنبه از منزل به قصد پیاده روی خارج و به خانه بازنگشته بود، ابراز داشت: با اعلام مفقودی این دختر خانم تلاش‌ها برای یافتن او آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه بر حسب دستور استاندار سمنان همه امکانات برای یافتن او بسیج شدند، افزود: با تلاش عوامل امداد و نجات هلال احمر این دختر ۲۷ ساله پیدا شد.

فرماندار میامی بابیان اینکه حال عمومی او مساعد است، اضافه کرد: با تلاش نیروی انتظامی، هلال احمر و گروه‌های مردمی خوشبختانه حادثه به خیر گذشت.

کد خبر 6099961

دیگر خبرها

  • دختر کالپوشی پیدا شد/ حال عمومی وی خوب است
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • عملیات جستجوی کودک ۵ ساله توسط سگ های زنده یاب | ویدئو
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری