Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برپایی ۱۲۰۰ موکب در خراسان بزرگ برای استقبال از زوار امام رضا(ع) در ایام عزای ماه صفر، این حرکت را در ادامه مسیر اربعین حسینی و موجب وحدت جهان اسلامی و سرافکندگی دشمنان برشمرد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین مقصودیبا اشاره به برگزاری موفق راهپیمایی با شکوه عبادی سیاسی اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: مراسم اربعین در سال‌های اخیر علاوه بر اینکه محور همبستگی و وحدت جهان تشیع شده است در کنار بُعد زیارتی خود، ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را هم به دنبال دارد که می‌‎توان از همه این جوانب با برنامه‌ریزی درست، بهره کافی را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل مثلث شوم عربستان، اسرائیل و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: در این شرایط که این جبهه خطرناک، قصد متفرق کردن جهان اسلامی به واسطه داعش و طالبان را دارد و به دنبال جا انداختن ایران هراسی و شیعه هراسی در دنیا است، اربعین نماد همبستگی، وحدت، قدرت، مهربانی و سخاوت شیعیان است که می‌تواند فتنه‌های شوم دشمن را خنثی کند. عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: در ادامه حرکت با شکوه اربعین حسینی(ع)، طی روزهای آینده مردم خراسان بزرگ به ویژه مردم سبزوار از سه منطقه داورزن، منطقه جوین و جغتای و منطقه ششتمد و روداب میزبان زائران پای پیاده امام رضا(ع) هستند. وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ موکب در خراسان برای پذیرایی از زائران امام رضا(ع) احداث شده است، ادامه داد: در داورزن روستایی به نام صدخرو وجود دارد که نمادی از پذیرایی و میزبانی از زائران امام رضا(ع) است که به صورت شبانه روز، همه امکانات رفاهی برای زائران در این روستا برپا شده و به نوعی برگرفته از میزبانی‌های حرکت عظیم اربعین حسینی است. مقصودی با بیان اینکه خراسان در ایام ۲۶ تا ۲۸ صفر میزبان جا ماندگان از اربعین حسینی(ع) است، گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نیروهای مسلح در کنار نهادهای مردمی مانند بسیج به دنبال استقبال و پذیرایی از زوار هستند تا این مراسم به بهترین نحو برگزار شود تا فتنه‌های دشمن در این شرایط خاموش شود. نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اتحاد و وحدت مسلمانان در مراسم اربعین و زیارت امام رضا(ع) درس بزرگی برای آنانی است که می‌‎خواهند بین مسلمانان تفرقه بیندازند. منبع: خانه ملت

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسین مقصودی امام رضا ع اربعین حسینی سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است