Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف گوشی تلفن همراه قاچاق توسط مأموران ایست و بازرسی شهید "غلام الهی "شهرستان "بانه" خبر داد. تاریخ انتشار: 16:00 - 29 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۷۲۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار داشت:گوشی تلفن همراه قاچاق توسط مأموران ایست و بازرسی شهید "غلام الهی "شهرستان "بانه" کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار"علی آزادی" اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید" غلام الهی" شهرستان "بانه" حین کنترل خودرو‌های عبوری و در راستای برخورد و مقابله با قاچاق کالا، یک دستگاه خودروی پراید حامل گوشی تلفن همراه قاچاق را شناسایی کردند.

وی گفت: با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد ۱۵۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه و مقادیر زیادی لوازم جانبی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان عنوان کرد: محموله مورد نظر به صورت قاچاق وارد کشور شده که متهم قصد داشت در فرصت مناسب به صورت عمده آن را به بازار تزریق کند که با هوشیاری ماموران شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان خاطر نشان کرد: ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه خودروی مورد نظر توقیف و متهم نیز برای ادامه روند رسیدگی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاچاق پلیس ناجا میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک