Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@17:11:00 GMT

۲۱ کارگر آذرآب اراک بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۰۲۶

۲۱ کارگر آذرآب اراک بازداشت شدند

عباس قاسمی دادستان اراک گفت: در جریان اعتراضات کارگری روز گذشته کارگران آذرآب که به درگیری بین نیرو‌های پلیس و کارگران منجر شد، ۲۱ نفر از کارگران بازداشت شدند.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: بستن ریل و ایجاد وقفه در حرکت قطار کار ناشایستی است که متاسفانه کارگران روز گذشته اقدام به این کار کردند.کارگران باید مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند

دادستان اراک بیان داشت: کارگران آذرآب حق دارند و مطالبات آنان نیز مطالبات به حقی است، اما باید از مسیر قانونی خود پیگیری شود، اینکه بخواهند برای رسیدن به حق خود، حقوق دیگران را ضایع کرده، به هیچ عنوان منطقی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی بیان داشت: مسوولان استان در حال پیگیری مسائل مربوط به شرکت آذرآب و هپکو هستند، باید این پیگیری‌ها زودتر به سرانجام برسد، انتظار داریم کارگران سعه صدر داشته باشند و مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مسیر را اشتباه رفتن نتیجه‌ای نخواهد داشت، چاره کار بستن ریل قطار نیست، مشکلات کارگری باید با تعامل و اتخاذ تدابیر درست برطرف شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اراک آذرآب کارگران آذرآب اراک ریل قطار اعتراضات مردمی اعتراضات کارگری دادستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، امروز به مناسبت هفته کارو کارگر در مراسمی از ۱۴ کارگر و ۵ نماینده‌ گروهکار  و ۲ واحد صنفی قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • «تهران ۲۰» به مطالبات مردم نزدیک‌تر می‌شود
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • دغدغه‌ام حل مسایل معیشتی و پیگیری منافع ملی و مطالبات مردم است
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند