Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی دوشنبه شب در نشست خبری پس از دیدار دو تیم «گل گهر سیرجان» و «سپاهان اصفهان» از سری رقابت های هفته هفتم لیگ برتر با اشاره به اینکه بازیکنانش در این دیدار بازی خوبی به ویژه در نیمه دوم ارائه کردند، اظهار کرد: کوچکترین اشتباه در مقابل تیمی مانند سپاهان می تواند به اشتباهی بزرگ تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از هواداران گل گهر خواست که از تیمشان پشتیبانی و حمایت کنند و افزود: از تمامی کسانی که امروز برای تشویف گل گهر به ورزشگاه آمدند تشکر می کنم.

جلالی با تاکید بر اینکه بازیکنان گل گهر نیاز به روحیه دارند، گفت: هواداران در واقع سرمایه های تیم گل گهر به شمار می آیند و نقش بسزایی در موفقیت تیم دارند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان تصریح کرد: روزهای خوبی برای گل گهر در پیش است و نباید توقع داشته باشیم که ظرف چند روز تمامی مشکلات تیم برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه تیم گل گهر نیازمند زمان است، گفت: با تمرین های مضاعف برای بهتر شدن شرایط تیم تلاش می کنیم.

کد خبر 4752719

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید جلالی تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان  فردا تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا
  • جلالی - آلوز: یک جنگ بدون برنده