Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کارشناسی کمیسیون اصل 90  به ریاست امیر خجسته نایب رئیس این کمیسیون به منظور بازدید از گمرکات استان سیستان و بلوچستان وارد این استان شد.

اخبار سیاسی- علاوه بر بازدید از گمرکات سیستان و بلوچستان بنا است تا آمار مرکز آمار در رابطه با نرخ بیکاری در این استان توسط تیم کارشناسی کمیسیون اصل 90 راستی‌آزمایی شود که این راستی‌آزمایی با حضور رئیس این مرکز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان بیکاری استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان کارشناسی کمیسیون اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تخته‌بازی باستانی شهرسوخته توسط استاندار سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست پایگاه میراث‌جهانی شهرسوخته سیستان گفت: همزمان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در محل شهرسوخته زابل از مولاژ(قالب) تخته‌بازی و جمجمه جراحی شده رونمایی شد.

زهره شیرازی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محمدکرمی استاندار سیستان وبلوچستان با حضور در محل موزه پایگاه میراث‌جهانی شهرسوخته، از مولاژ تخته بازی و جمجمه جراحی شده رونمایی کرد.

سرپرست پایگاه میراث‌جهانی شهرسوخته سیستان افزود: محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حاجی حسینی فرماندار شهرستان هامون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در پایگاه میراث جهانی شهر سوخته نیز بازدید کرد و به صورت میدانی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.

وی ادامه داد: استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در حاشیه بازدید از ایستگاه استقبال مسافران نوروزی از غرفه‌های صنایع‌دستی پایگاه میراث‌جهانی و همچنین موزه باستان‌شناسی شهرسوخته بازدید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخته‌بازی باستانی شهرسوخته توسط استاندار سیستان وبلوچستان رونمایی شد
  • رونمایی از «تخته بازی باستانی» شهر سوخته در سیستان
  • رونمایی از تخته‌بازی باستانی شهرسوخته سیستان
  • رونمایی از تخته‌بازی باستانی شهرسوخته توسط استاندار سیستان وبلوچستان
  • ‌رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • بازدید مهدی تاج از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۶۸ درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • رشد ۶۸درصدی بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان
  • بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز
  • بررسی پرونده توقیف خودروی اتباع خارجی غیرمجاز در سیستان و بلوچستان