Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@09:37:47 GMT

به گوگل‌مپ اعتماد نکنید!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۸۴۲

صراط:

شهردار روستای بائونی که در ایتالیا قرار دارد، در متنی از بازدید کننده‌های روستا خواسته که برای رسیدن به این منطقه به گوگل‌مپ اعتماد نکنند و از همان راه جاده‌ای که اهالی روستا زده‌اند، مسیر خودشان را پیدا کنند!

به گزارش مهر به گفته این شهردار فقط در یک سال گذشته ۱۴۴ بار سازمان آتش‌نشانی محلی یا تیم امداد و نجات کوهستان برای کمک به افرادی که در کوهستان گیر افتاده بودند، کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است؛ افرادی که به این منطقه توریستی می‌آیند طبق نوشته‌های گوگل‌مپ سعی می‌کنند به سواحل پنهان این منطقه برسند که در کوهستان گیر می‌کنند. این عملیات نجات برای افراد هزینه‌ای ندارد، اما تعداد آن به قدری زیاد شده که به بودجه محلی روستا آسیب زده و از همین رو اهالی روستا و شهردار دست به کار شده‌اند و اطلاعیه زده‌اند که کسی از دستورالعمل‌هایی که گوگل در اختیار حاضران این منطقه می‌گذارد استفاده نکنند و از همان مسیر اصلی که موجود است، بروند.

به نظر می‌رسد اعتماد کورکورانه به محصولاتی که برای راحت‌تر کردن زندگی هستند، در برخی موارد مشکلاتی را هم به بار می‌آورد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: گوگل مپ منطقه توریستی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،روستای ۶۰ خانواری "سویرو" در ۲۵ کیلومتری شهر بانه واقع شده ، این روستا علاوه بر اینکه روستایی در دامن جنگل های بلوط زاگرس شمالی قرار دارد، به خاطر مهاجرت سالانه لک‌لک‌ها نیز شهرت خاصی دارد.
طبیعت بکر روستای "سویرو" وجود رودخانه پایین دست این روستا و درختان بلوط همچنین همزیستی ۵۰ ساله روستاییان با لک لک های سفید باعث شده هر ساله این منطقه میزبان صدها قطعه لک‌لک مهاجر شود که از مناطق گرمسیری به این روستا مهاجرت می کنند.
مردم روستای "سویرو" از گذشته های خیلی دور شاهد بازگشت لک‌لک‌ها به این منطقه بودند و آنها را نماد صلح و خوش اقبالی در روستا می دانند.
بر اساس سرشماری سال گذشته حدود ۳۵ لانه و بیش از ۱۵۰ قطعه پرنده هر ساله به این زیستگاه باز می گردند و در هر لانه با جوجه ها حدود چهار تا پنج لک لک زندگی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در قصر فیروزه
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد