Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مجمع ورزش های زورخانه ای البرز را یکی از قوی ترین مجامع کیفی ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، مجتبی جوهری با اشاره به توانمندی اعضای مجمع هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز، اظهار داشت: این اعضا همگی، افرادی توانمند و از قهرمانان کشور در رشته های مختلف ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی هستند و این امر به توسعه این ورزش در البرز کمک شایانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات هیئت سابق ورزش های زورخانه ای گفت: توقع و انتظارات ما از ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز بیش از شرایط فعلی است و معتقدیم این استان می تواند یکی از سرآمدان کشور باشد.

جوهری استان البرز را به عنوان یکی از بازوان فدراسیون قلمداد کرد و افزود: مظلومیت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی بیشتر به خود خانواده این رشته بر می گردد که به دلیل عدم وحدت و وجود اختلافات درونی بوجود آمده است.

وی هیئت ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان البرز را نیازمند وحدت رویه دانست و خاطرنشان کرد: استان البرز هم در حوزه جوانان و هم در حوزه پیشکسوتان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس رئیس منتخب مجمع باید از تمامی این توانمندی ها استفاده نماید تا مشکلات فعلی بر طرف شده و به سمت رشد و توسعه گام بر دارد.

رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی همچنین چند فعالیت اساسی در هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی را برشمرد و عنوان کرد: در ابتدا بحث آموزش و پژوهش است که برای فدراسیون به شدت مورد اهمیت قرار دارد و انتظار می رود آموزش به صورت کیفی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به دلیل اینکه خاستگاه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ایران است، بر همین اساس ما باید بتوانیم این ورزش را با زبان علم به دنیا معرفی کنیم.  

جوهری همچنین به اخذ مجوز کمیته ی ماده 5  و نیز ثبت نام در سامانه اشاره کرد و گفت: ثبت نام اعضا در سامانه برای فدراسیون اهیمت دارد؛ زیرا ما یک خانواده ایم که باید داوران، مربیان و همه اعضای خود را بشناسیم تا سهوا نیرویی را از دست ندهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با تلاش رئیس منتخب و کمک تمامی اعضای مجمع، فرصت سوزی های گذشته در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی البرز جبران شود.

 

بیشتر بخوانید: پیشکسوتان مهمترین نقش را در توسعه ورزش داشته‌اند مبتدی: فضای کنونی به نفع کشتی نیست

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پیشکسوتان رشد و توسعه کشتی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج

در این مراسم در پارک «روجیار» شهر سنندج، ورزشکاران و پیشکسوتان هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آیین بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند