Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:28:52 GMT

نطنز، میزبان لیگ دسته سه فوتسال بانوان کشور شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۲۳۱

نطنز، میزبان لیگ دسته سه فوتسال بانوان کشور شد

سرپرست هیئت فوتبال شهرستان نطنز گفت: نطنز، میزبان رقابت‌های فوتسال بانوان لیگ دسته سوم کشور شد.

به گزارش ایسنا، مهدی عسگری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نطنز به عنوان میزبان مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور انتخاب شد که در این مسابقات ۲۱ تیم حضور خواهند داشت.

وی افزود: این میزبانی برای نخستین بار در تاریخ فوتبال نطنز رخ داده که این شهر میزبان ۲۱ تیم فوتسال رده بزرگسالان بانوان کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۲۱ تیم، انتخاب شده از جمع ۶۴ تیم در سطح کشور هستند.

سرپرست هیئت فوتبال نطنز گفت: تیم‌های آرمینه تهران، چناران خراسان رضوی، نصیر نکا، شهروند مقاومت جویبار، هیئت فوتبال زاهدان، هیئت فوتبال بافت، هیئت فوتبال قزوین، هیئت فوتبال چابکسر، شهدای میمک ایلام، خشن آباد شبانکاره و هیئت فوتبال نطنز برخی از تیم‌های این مسابقات هستند.

وی تصریح کرد: ایرانیان اردبیل، هیئت فوتبال بوکان، فدک کوهدشت، شورای دلبران کردستان، کوثر گچساران، استقلال دیوان دره، هیئت فوتبال جنوب شرق تهران، کیوان جاوید فارس، دانشگاه آزاد گناوه و دختران آفتاب کرمان تیم‌های دیگر این مسابقات هستند.

عسگری خاطرنشان کرد: تیم هیئت فوتسال بانوان نطنز تنها نماینده استان اصفهان در این رقابت‌ها است و تاکنون 11 تیم به شکل قطعی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که البته منتظر اعلام بقیه تیم‌ها هستیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نطنز، تصریح کرد: با وجود شش استعداد درخشان نطنزی که برای تیم نطنز توپ خواهند زد به منظور بالاتر بردن سطح کیفی این تیم، بازیکنان مطرحی از سایر شهرهای استان اصفهان نیز در این تیم حضور خواهند داشت.

وی گفت: این مسابقات قرار است از نهم تا هفدهم آبان ماه سال جاری به مدت ۹ روز در ورزشگاه کرکس نطنز برگزار شود.

چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، به مسابقات فوتسال بانوان، لیگ دسته دوم کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقات تکواندوی جام صفوی به میزبانی اردبیل خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی پهناور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در نشست با رئیس فدراسیون تکواندو مقرر شد تا جام صفوی در رشته تکواندو و با حضور تیم های منتخب کشور و ورزشکاران کشوری به میزبانی اردبیل برگزار شود که به احتمال زیاد در این رویداد تکواندوکاران کشورهای دیگر نیز حضور خواهند داشت.

وی برگزاری آبرومند جام صفوی در رشته کشتی در هفته های اخیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی فدراسیون تکواندو استان اردبیل که در رشته های رزمی همواره جزو افتخارآفرینان کشور است سربلند از این میزبانی بیرون آید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: قرار شد در سفر رییس فدراسیون به استان اردبیل در ماه آینده تفاهمنامه برگزاری جام صفوی در رشته تکواندو منعقد شده و ما در تابستان شاهد برگزاری این رویداد در دیار سبلان باشیم.

پهناور افزود: رشته تکواندو از رشته های مدال آور استان اردبیل محسوب می شود و قرار است با تلاش هیات تکواندوی استان و برنامه ریزی میان مدت و بلندمدت بتوانیم اردبیل را به پایگاه قهرمانی تکواندوی کشور تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: زیرساخت های لازم برای این رشته ورزشی هم به همت ورزش و جوانان و هم تلاش بخش خصوصی مهیا شده و انتظار می رود رویداد جام صفوی به میزبانی های دیگر این استان در رویدادهای ملی و بین المللی کمک کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور