Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:35:18 GMT

لبنان شایعه درگذشت میشل عون را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۲۹۴

لبنان شایعه درگذشت میشل عون را رد کرد

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه که ریاست جمهوری لبنان آن را از طریق حساب توییتری خود منتشر کرد، آمده است: این شایعات صحت ندارد. شایعاتی که درباره سلامت میشل عون، رئیس جمهوری لبنان منتشر می‌شوند، ابدا حقیقت ندارند.

دفتر رسانه‌ای در ادامه این بیانیه خواست که در مقابل چنین دروغ‌هایی که طرف‌های معلوم الحال با هدف ایجاد آشوب در این شرایط حساس کشور آنها را تبلیغ می‌کنند، هوشیار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان از روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده و مستمر مردمی است که نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت معترض بوده و خواستار برکناری آن هستند.

تظاهرکنندگان روز دوشنبه اصلاحات اقتصادی که دولت سعد حریری، نخست وزیر لبنان آن را تصویب کرد، رد کرده و خواستار ادامه اعتراضات تا زمان انجام اصلاحات واقعی شدند.

در این راستا،‌ حریری در نشستی خبری روز دوشنبه گفت: من از جوانان معترض در خیابان چیزی نمی‌خواهم، بلکه من در خدمت آنها هستم. بودجه با مشارکت بخش بانکی، شامل هیچ‌گونه مالیات‌های جدید یا بیشتر نمی‌شود.

همچنین کابینه لبنان روز دوشنبه برای بررسی و تصویب سند اقتصادی که حریری ارائه کرده بود، تشکیل جلسه داد و عون در این جلسه اعلام کرد، باید حساب‌هاب بانکی همه وزرای حال حاضر و آینده لبنان از حالت محرمانه خارج شوند اما این بند در سند اصلاحات ذکر نشده است.

310 310

کد خبر 1313065

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میشل عون لبنان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه کردهای سوریه محمدجواد ظریف لبنان خودرو دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان