Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:01:55 GMT

تاریخ قطعی ال‌کلاسیکو مشخص نشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۴۸۹

تاریخ قطعی ال‌کلاسیکو مشخص نشد

در حالی که فدراسیون فوتبال اسپانیا قرار بود دیروز تاریخ رسمی برگزاری دیدار ال‌کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا را اعلام کند ولی اعلام تاریخ این دیدار به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ال‌کلاسیکو بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا طبق برنامه قرار بود روز 26 اکتبر یعنی چهار روز دیگر برگزار شود ولی این دیدار به دلایل امنیتی و نگرانی ناشی از تنش‌های سیاسی موجود در کاتالونیا از سوی فدراسیون فوتبال اسپانیا به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیروز اما قرار بود این فدراسیون تاریخ جدید برگزاری ال‌کلاسیکو را اعلام کند ولی در نهایت اعلام شد که فدراسیون اسپانیا به نتیجه نرسیده و تاریخ جدید بازی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

علت به تعویق افتادن اصلی ال‌کلاسیکو ناآرامی‌های سیاسی و خیابانی در ایالت کاتالونیا بود. بعد از محکوم شدن 9 نفر از رهبران سیاسی این ایالت به زندان‌های طولانی‌مدت، این ایالت اسپانیا شاهد تنش‌های گسترده‌ای شد و فدراسیون اسپانیا جمعه گذشته اعلام کرد که تاریخ ال‌کلاسیکو به تعویق افتاده است.

 

پس از آن اعلام شد که فدراسیون فوتبال اسپانیا به دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا اعلام کرده که بر سر یک تاریخ جدید به توافق برسند و دو باشگاه طبق گزارش‌ها تاریخ 18 دسامبر رامشخص کرده بودند. اما حالا به نظر می‌رسد ال‌کلاسیکو در این تاریخ هم برگزار نخواهد شد.

 

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند

معرفی دو نایب رئیس فدراسیون کونگ‌فو به مجمع آینده این فدراسیون موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو برگزار و سیدعباس هاشمی‌منش به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب و معرفی شد.

در مجمع امروز، رای گیری برای معرفی اعضای هیئت رئیسه نیز صورت گرفت.

با توجه به نامشخص بودن وضعیت تایید  صلاحیت نایب رئیس اول معرفی شده از سوی سیدعباس هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو، قرار شد رای‌گیری برای فاطمه شهریاری نایب رئیس دوم معرفی شده نیز در مجمع آینده این فدراسیون که کمتر از سه ماه آینده برگزار خواهد شد، انجام شود.

البته رای‌گیری برای امین عباسی به عنوان خزانه‌دار و هاله زینب پیرقربان کارشناس خبره انجام شد و عباسی با کسب  47 رای و پیرقربان با کسب 31 رای ضمن انتخاب به عنوان خزانه‌دار و کارشناس خبره به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون نیز درآمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطعی: رئال جشن قهرمانی نمی‌گیرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند