Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید رضا خانپور صبح سه شنبه در حاشیه بازدید پروانه رامین مشاور امور بانوان معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: در حال حاضر ۲۶۰ بانوی کارآفرین در مشاغل خانگی، صنایع دستی و تولیدی در استان فعالیت دارند، که از این تعداد ۴۰ واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرکهای و نواحی صنعتی استقرار داشته و ۲۰ واحد تولیدی با دریافت پروانه بهره‌برداری مشغول به فعالیت هستند و مابقی در مرحله تخصیص زمین و ساخت و ساز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ۲۰ واحد تولیدی فعال بیش از ۳۵۰ نفر مشغول به کار می باشند، که محصولاتی از قبیل انواع لبنیات، لوازم بهداشتی، ظروف کریستال، سیستم های روشنایی، انواع لیبل بسته بندی، افزودنیهای آرد، مصنوعات چوبی کودک و... و. تولید می کنند. خانپور، برگزاری تورهای بازدید صنعتی خارج از استان برای بانوان کارآفرین، پرداخت یارانه جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی، ارائه تسهیلات حمایتی و ویژه برای استقرار بانوان کارآفرین در شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات بانوان کارآفرین در راستای حمایت از تولید را از برنامه های حمایتی این شرکت از بانوان کارآفرین برشمرد. در سفر یک روزه مشاور امور بانوان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به استان قزوین بازدید از چند واحد تولیدی فعال بانوان کارافرین در شهرک صنعتی کاسپین و نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قزوین و نشست با بانوان کارآفرین و بازرگان استان قزوین پیش بینی شده است. کد خبر 4753027

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرک های صنعتی قزوین زنان کارآفرین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین قزوین گرگان سانحه تصادف شهرکرد شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان