Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:49:23 GMT

ذوب آهن 13 بازی بدون برد!

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۴۲۲

ذوب آهن 13 بازی بدون برد!

ذوب آهن در 7 هفته ابتدایی بازی های این فصل صاحب بردی در بازی های لیگ برتر نشده است و این طبیعتا یک کارنامه بد برای علیرضا منصوریان در تیم ذوب آهن به حساب خواهد آمد!

به گزارش "ورزش سه"، از طرفی علیرضا منصوریان بعد از یک فصل حضور در ذوب آهن شناخت کافی از این تیم پیدا کرده است و از سوی دیگر تیم این فصل تیمی است که خود او بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما عدم پیروزی ذوب آهن در بازی های لیگ برتر فقط به 7 دیدار این فصل خلاصه نمی شود و ذوب آهن در 6 هفته پایانی فصل گذشته نیز برد نداشته است و به واقع 13 هفته است که ذوب آهن پیروز نشده!

 

البته نمی شود به خاطر این کارنامه حمایت باشگاه ذوب آهن از علیرضا منصوریان را مورد نقد قرار داد و گفت که تصمیم اتخاذ شده تصمیم اشتباهی است. به این خاطر که دست کم در تیم ذوب آهن چندین بار حمایت از سرمربی، بهتر از برکناری او جواب داده است. قطعا علیرضا منصوریان از آن دسته از مربیانی است که اگر به عدم کارایی خود در تیم ایمان بیاورد اردوی تیم را ترک خواهد کرد.

 

دیروز ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر و در استادیوم فولاد شهر با یک گل نتیجه را به تیم شهر خودرو واگذار کرد.

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول از ساعت15 در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه خانگی وستهم روبروی این تیم به میدان برود و مصمم است که با کسب پیروزی در این بازی همچنان به لغزش منچسترسیتی و آرسنال امیدوار بماند.

شاگردان یورگن کلوپ در دو بازی اخیر لیگ برتر در زمین شکست خوردند و شرایط سختی را تجربه کردند که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بمانند و بسیاری از هواداران و کارشناسان معتقد هستند که یکی از دلایل این اتفاق افت فاحش صلاح است.

این بازیکن پس از مصدومیتی که در جام ملت‌های آفریقا گریبانگیرش شد نتوانست به دوران اوجش برگردد و مطابق آنچه ساعاتی پیش بعضی از رسانه‌های نزدیک به لیورپول خبر دادند، در نهایت او از ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز برابر وستهم خط خورد.

به نظر می‌رسد که سرمربی آلمانی لیورپول هم به هیچ وجه از شرایطی که ستاره مصری تیمش در چند هفته اخیر داشته راضی نیست و ترجیح داده که از بازیکنان دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند تا شانس گلزنی و پیروزی تیمش در این بازی را بالا ببرد.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • خلاصه‌بازی لیورپول و وستهم + فیلم
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود