Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور سوریه روز سه‌شنبه ضمن بازدید از خط مقدم نبرد در ریف ادلب، گفت که نیروهای سوری با هر گونه تجاوزگری مقابله خواهند کرد. تاریخ انتشار: 12:43 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۹۵۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «بشار اسد»، رئیس جمهور سوریه، روز سه‌شنبه به صورت غیر منتظره از خطوط مقدم نبرد در منطقه «الهبیط» ریف جنوبی ادلب بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری سوریه(سانا)، اسد در جریان این بازدید طی سخنانی، رئیس جمهور ترکیه را یک "دزد" توصیف کرد و گفت که "اردوغان کسی است که کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، نفت و گندم را به سرقت برده است."

وی گفته که "اردوغان امروز به سرقت اراضی اقدام کرده است."

 

 

رئیس جمهور سوریه می‎گوید "تمامی مناطق سوریه برای ما با اهمیت است، اما اکنون آنچه برای ما اولویت دارد اوضاع نظامی و میدانی است."

 

 

 

اسد در بخش دیگری، نبرد ادلب را یک نبرد سرنوشت ساز برای از بین بردن هرج و مرج و تروریسم در تمامی مناطق سوریه توصیف کرد.

 

 

 

وی در ادامه افزود که "وقتی که ما با تجاوز و یا سرقتی مواجه می‌شویم باید در کنار هم قرار گیریم و با یکدیگر هماهنگ شویم، اما برخی از سوری‌ها در سال‌های نخست جنگ این کار را نمی‌کردند."

 

 

رئیس جمهور سوریه ادامه داد "آنچه که ما اخیرا شاهد آن هستیم این است که ترکیه مناطق زیادی را همانگونه که مورد نظر آمریکا بود به اشغال خود در آورده است."

 

 

بشار اسد در این بازدید نخستین اقدام دولت سوریه پس از آغاز تجاوز در شمال این کشور را رایزنی با گروه‌های سیاسی برشمرد و گفت که "ما آماده حمایت از هر گروهی هستیم که در برابر تجاوزگری مقاومت می‌کند؛ این یک تصمیم سیاسی نیست بلکه یک وظیفه ملی و قانونی است."


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بشار اسد ادلب سوریه تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیستها
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • رسانه عبری: باکو میانجی بالقوه تل‌آویو و آنکارا است
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل