Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه هماهنگی در خصوص ثبت دارایی مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور دکتر شهریاری معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در ساختمان معاونت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد. تاریخ انتشار: 13:11 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۰۰۶ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جلسه هماهنگی در خصوص ثبت دارایی مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح با حضور دکتر شهریاری معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در ساختمان معاونت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این جلسه سردار مطهر معاون حقوقی و امور مجلس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار باباییان جانشین بازرسی ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرهنگ زینعلی مدیر کل امور مجلس ستاد کل نیرو‌های مسلح حاضر شدند.   گفتنی است: ماده ۳ قانون رسیدگی به دارایی مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران تصریح می‌کند: مقامات و مسولان موظفند در اجرای این قانون دارایی‌های همسر و فرزندان تحت تکفل خود را قبل و بعد از هر دوره خدمتی به رئیس قوه قضائیه اعلام کنند.   شایان ذکر است: برخی از مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح در اجرای بند ۱۵ ماده ۳ قانون رسیدگی به دارایی مسئولان و کارگزارن جمهوری اسلامی ایران که به ثبت دارایی فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح از درجه سرتیپ تمام و بالاتر و همه هم تزازان آن‌ها و روسای کلانتری‌ها اشاره دارد، در معاونت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه حضور یافتند.   انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهریاری رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ثبت اموال و دارایی های مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

به گزارش مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو