Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: عمل به قانون باید ملاک عمل و فصل الخطاب همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باشد.

به گزارش ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در طول ۴۰ سال عمر پربرکت جمهوری اسلامی ایران شاهد برگزاری انتخابات شکوهمند بسیاری بوده‌ایم که هر بار با مشارکت گسترده مردم رقم خورده  اظهار کرد: پشتوانه تداوم این انقلاب، حضور دائمی و گسترده مردم در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌ها است و این یک سرمایه‌ اجتماعی بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند افزود: در طول این ۴۰ سال دشمنان نظام و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با دقت میزان مشارکت مردم را در انتخابات رصد کرده‌اند و این بار پس از وضع تحریم‌های ظالمانه با حساسیت بیشتری این رویداد را رصد می‌کنند.

وی گفت: با وجود همه این دشمنی‌ها و تحریم‌های ظالمانه، مردم ما همیشه در همه عرصه‌ها و همه صحنه‌ها پای کار آمده‌اند و در تازه‌ترین آنها همایش بزرگ اربعین حسینی نمایش شکوهمندی از سرمایه عظیم اجتماعی نظام اسلامی ما بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حفظ سلامت انتخابات پیش‌زمینه شکل‌گیری یک مشارکت گسترده مردمی است، گفت: مردمی که پای صندوق های رای می‌آیند انتظار دارند مجریان و ناظران انتخابات در نهایت  بی‌طرفی و رعایت امانت‌داری فرایند اخذ رای و اعلام آراء را انجام دهند و  این‌بار نیز مانند ادوار گذشته در حراست از آرای مردم تمام توان و امکانات خود را به کار خواهیم گرفت.

بازوند گفت: خوشبختانه اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه از یک سابقه و تجربه بسیار مناسب در امر برگزاری انتخابات برخوردارند و به‌راحتی قادرند با در پیش گرفتن راهکارهای قانونی، چالش‌های پیش رو را به خوبی مرتفع کنند.

وی با بیان اینکه قانون ملاک عمل و فصل الخطاب برای همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است، افزود: تمامی چالش ها و موانع موجود نیز با بهره‌گیری از قانون، قابل حل است.

بازوند اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزای یک انتخابات باشکوه باید قبل از برگزاری این رویداد مهم توسط ستاد انتخابات استان اندیشیده شده و امکانات مورد نیاز فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس كرمانشاه استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور، درباره برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد. در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند. شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

وی در گفتگو با ایسنا، درباره کوتاه شدن زمان شمارش آرا در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که‌در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نصف شب آرای آن حوزه ها جمع بندی و مشخص شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم از طریق صداوسیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم داده شود که در روزهای آینده شدت بیشتری می گیرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902277

دیگر خبرها

  • تهران آماده برگزاری نخستین انتخابات تمام الکترونیک
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه انتخابیه به روایت وزیر کشور