Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه آکوستیک امیشنیک از سوی محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه تفرش طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم شریفی، مدیر مرکز رشد دانشگاه تفرش از طراحی و ساخته شدن دستگاه آکوستیک امیشن خبر داد و اظهار کرد: این دستگاه تست نشرصوتی یا Acoustic Emission Testing یکی از پر کاربردترین دستگاه‌ها در حوزه تست غیرمخرب پیشرفته و دارای کاربرد‌هایی در حوزه پژوهشی به ویژه در حوزه مهندسی مکانیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریفی با بیان این که این دستگاه به سفارش شرکت پتروشیمی جم طراحی و ساخته شده است افزود: طراحی و ساخت این دستگاه حاصل تحقیقات ۳ ساله یک تیم از متخصصان برجسته دانشگاهی در رشته‌های برق مکانیک و کامپیوتر است.

مدیر مرکز رشد دانشگاه تفرش بیان کرد: شرکت مپوا اولین و تنها تولید کننده دستگاه آکوستیک امیشن در ایران می‌باشد و این دستگاه به جز ایران، تنها در ۳ کشور دنیا ساخته شده است.

وی تصریح کرد: شرکت مهندسان پایش وضعیت امیرکبیر (مپوا) مستقر در مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه تفرش نیز موفق به کسب رتبه ۹ به عنوان بالاترین سطح فناوری در سامانه ارزیابی فناوران ایران (سافا) شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تفرش مرکز رشد پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • توسعه بهداشت ودرمان