Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون تشکیلات دانش اموزی کشور در همایش تجلیل از برترین های اردوهای ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های پرورشی در نظام تعلیم و تربیت گفت: "تربیت" کلید واژه اهداف و اولویت‌های سازمان دانش آموزی است که پایبندی به مبانی دینی، مشارکت جویی و قانونمندی و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی ثمره فعالیت‌های یک دانش آموز در تشکل‌های سازمان دانش آموزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او در رابطه با فعالیت‌های سازمان دانش آموزی استان آذر بایجان غربی نیز گفت: استان آذربایجان غربی با درخشش در اردوی ملی امسال نشان داد که محدودیت‌ها و محرومیت‌ها مانعی برای موفقیت‌ها نیست و کسب رتبه سوم مجموع اردوی ملی گواهی محکم بر این ادعا است.   معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی کشور ادامه داد: امروز سازمان دانش آموزی استان اذربایجان غربی فعالیت واحد را جایگزین فعالیت‌های جزیره‌ای کرده و شعار همفکری، همدلی و همکار‌ی را محقق شاخته است.   مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان امروز، آینده سازان میهن اسلامی هستند گفت:از پنج هزار مدرسه استان، ۳۰۶۵ مدرسه روستایی است که نشان از پراکندگی جغرافیایی دارد که در این میان آذربایجان غربی توانسته است در دو سال گذشته در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی جزو استان‌های برتر کشوری باشد.   محمدی با اشاره به اینکه هر شش ساحت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رویکرد تربیتی دارد و این مهم وظیفه سنگین مربیان تربیتی را بیش از پیش نمایان کرده است افزود:در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هدف زیر نظام برنامه درسی ملی راهبری پنج عصر تعقل، ایمان، علم، عمل و اخلاق می‌باشد که شناخت توانایی‌ها خود و ارتباط صحیح با خدا و جهان اطراف حاصل این راهبری خواهد بود.   انتهای پیام/م   تجلیل از برترین های اردوهای ملی پیشتازان سازمان دانش آموزی استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز

با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارم سبز اعلام کرد: با پایان یافتن تعطیلات نوروز و باز شدن مجدد مدارس، این روزها این مجموعه شاهد استقبال کم‌نظیر مدارس در قالب برگزاری اردوهای دانش آموزی است.

بنابراین گزارش؛ اردوهای دانش آموزی در بخشهای بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

تولد "شیر کوهی زال" در یک باغ وحش! + تصاویر

برهمین اساس، مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های 0212720 و 44140800 از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است