Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:30:17 GMT

پیروزی پرگل بندر آستارا مقابل بندر گناوه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۶۸۵۳

پیروزی پرگل بندر آستارا مقابل بندر گناوه

در ششمین هفته از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا مقابل میهمان جنوبی خود به یک پیروزی پر گل دست یافت.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرداری بندر مرزی آستارا که برای نخستین بار حضور در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور را تجربه میکند، موفق شد در ششمین دیدار خود، مقابل تیم امید پرسپولیس گناوه استان بوشهر با نتیجه 4 بر صفر پیروز شود و هر سه امتیاز با ارزش این دیدار را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شمالی که در استادیوم وحدت بندر آستارا به مصاف میهمان جنوبی خود رفت، موفق شد با گل های علیرضا ربیعزاد در دقیقه 6، محمد آزاد طلب در دقیقه 16، پژمان ثباتی در دقیقه 50 و نیما پاکدل در دقیقه 91 پیروز میدان شود تا شاگردان حسن اشجاری مجموع امتیازات خود را به رقم 10 برسانند.

حضور بالغ بر 7 هزار تماشاگر آستارایی در سکوهای کم ظرفیت و پشت فنس های استادیوم وحدت و تشویق های بی امان و 90 دقیقهای آنها در یک هوای بارانی، از نکات مهم این دیدار حساس بود.

نماینده آستارا با دو باخت، یک تساوی و سه پیروزی در رده چهارم جدول 14 تیمی گروه A قرار دارد و شهرداری فومن با یک امتیاز همچنان در قعر جدول است.

گفتنی است، استقلال ملاثانی با 15 امتیاز، شهید قندی یزد و شهرداری همدان با 11 امتیاز در رده های اول تا سوم این گروه قرار دارند.

انتهای خبر

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!

به گزارش ورزش سه، یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می شود که در صورت پیروزی آبی ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین تا حدودی مشخص شود.

جالب آنکه این دو تیم در ده سال اخیر تاکنون سه مرتبه در اردیبهشت ماه به مصاف هم رفتند و هرسه بازی را تراکتوری ها با پیروزی پشت شر گذاشتند که رکورد جالبی است.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ بود که بهترین پیروزی تبریزی ها مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۴ بر ۱ بدست آمد. درست یک سال بعد یعنی اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ بود که دو تیم بار دیگر در آزادی در دیداری فوق حساس به مصاف هم رفتند و بازهم تراکتور بود که مقابل چشم هواداران استقلال این تیم را با نتیجه ۳ بر۲شکست داد.

و در نهایت در اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ نیز بار دیگر دو تیم این بار در تبریز به مصاف هم رفتند و آن دیدار نیز در پایان با نتیجه ۱ بر ۰ با سود شاگردان قلعه نویی به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان