Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، درمراسم نواخته شدن زنگ برگزاری بیست و دومین دوره انتخابات دانش‌آموزی که روز چهارشنبه در دبیرستان دوره دوم دخترانه شاهد گنبدکاووس برگزار شد، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان درسخنانی، شوراهای دانش‌آموزی را از ارکان مهم مدرسه دانست و برلزوم استفاده بیشتر مدیران از ظرفیت این تشکل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کمال‌الدین نظرنژاد اظهار داشت: انتخابات دانش‌آموزی باهدف اجتماعی کردن دانش‌آموزان و آماده کردن آنها برای شرکت فعال در زندگی اجتماعی برگزار می‌شود و بهترین فرصت مشارکت‌پذیری و تمرین دموکراسی و احترام به افکار و نظرهای دیگران در بین دانش آموزان است.

وی گفت: امروز بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی همزمان با دیگر نقاط کشور در ۴۲۰ مدرسه دولتی و غیردولتی واقع در مناطق شهری و روستایی گنبدکاووس برگزار می‌شود.

نظرنژاد اضافه کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی، در مدارس دارای بیش از ۲۵۰ دانش‌آموز، شورای دانش‌آموزی هفت عضو اصلی و دو عضو علی البدل و در مدارس کمتر از ۲۵۰ نفر نیز پنج عضو صلی و دو عضو علی البدل دارد که با رای مستقیم دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند.

به گزارش ایرنا در این مراسم که با اجرای برخی برنامه‌های هنری همراه بود، برخی مسوولان گنبدکاووس از جمله رییس دفتر امام جمعه این شهرستان حضور داشتند.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس، ۸۱ هزار دانش آموز دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس شوراهای دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار شهرستان شهرضا با گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان بر اجرای مفاهیم سلامت بر پایه شعار سال (سلامت خانواده با مردمی سازی سلامت) تاکید کرد.


سید امیر جعفری با اشاره به نقش سلامتی در ارتقای تعلیم و تربیت دانش آموزان افزود: نقش آفرینی و همراهی مردم به خصوص دانش آموزان در داشتن جامعه سالم و اجرایی نمودن مفاهیم خودمراقبتی بسیار مهم است.


در این مراسم از سفیران سلامت نمونه و دانش آموزان برتر در حوزه‌های مختلف علمی با اهدای جایزه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه