Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نمایشگاه که با حضور ناشرانی از تهران، مشهد، قم، گلستان، تهران، مازندران و دیگر استانها در یکصد غرفه گشایش یافت علاوه بر عرضه محصولات قرآنی، در بخش کتاب و نرم افزار در حوزه تبیین انقلاب اسلامی و کودکان هم غرفه هایی دارد و محصولات خود را ارائه می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه باید توجه همه ما را به قرآن بیشتر و باعث اتصال ما به مفاهیم قرآنی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسن نژاد افزود: اگر امروز جهان اسلام به مفاهیم قرآن توجه بیشتری داشته باشد مشکلات آنها برطرف می‌شود و این کشورها در کنار هم قرار می گیرند.

وی گفت: اگر امروز شاهد برخی کج روی ها در کشورهای مسلمان هستیم علت آن فاصله گرفتن از قرآن است که باید این خلا هر چه زودتر پر شود.

حسن نژاد افزود: قرآن کریم در صدر اسلام توانست عرب جاهلیت را به تمدن برساند و همین قرآن برای همه ملت های مسلمان می‌تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت باشد.

پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی قرآنی صحیفه سبز مازندران از امروز تا هفتم آبان برای بازدید علاقه مندان برپاست.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران نمایشگاه کتاب بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ این نمایشگاه با محوریت هنرستان‌ها و معرفی مشاغل دایر شده است و دانش آموزان از شهرستان‌های مختلف در این رویداد مشارکت دارند.
معرفی رشته‌های هنرستانی، آشنایی با مشاغل مختلف، کمک به انتخاب رشته‌های تحصیلی، توسعه فرهنگ کارآفرینی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه و معرفی مشاغل است.

در این نمایشگاه دست سازه‌ها و تولیدات هنر آموزان استان از هنرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج، غلامان، راز، اسفراین، گرمه، مانه، سملقان و جاجرم در ۱۴ غرفه عرضه شده است.

بیش از ۱۳هزارو ۴۳۰ دانش آموز و هنرجو در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش خراسان شمالی تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد