Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آقاعلیخانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی تدوین خبر و گزارش سیاسی برای کارشناسان سیاسی فرمانداری های استان تهران اظهار داشت: سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران فعالیت خود را شروع کرده است.

وی بیان کرد: برای تبادل نظر و هماهنگی با شهرستان ها و ارائه مباحث و موضوعات مرتبط این کارگاه برگزار شد تا کلیه موضوعات مربوط به انتخابات از طریق این سامانه به استان ارسال و از طریق استان به وزارت کشور انتقال پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران با بیان اینکه این سامانه سرعت و ارتباط دو سویه استان و شهرستان را ارتقا می‌دهد خاطرنشان کرد: این گردهمایی جهت احصا نظرات همکاران و تبیین سیاست های لازم برگزار شد تا بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

آقا علی خانی در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری مطلوب انتخابات از آغاز فعالیت سامانه جامع اخبار ستاد انتخابات استان تهران خبر داد و بیان داشت: رای مردم یک امانت است و ما مسلمانان به حکم قرآن باید امانت‌دار باشیم و خداوند در قرآن کریم فرموده اند که امانت‌ها را به صاحبان‌شان سپرده و در میان مردم به عدالت داوری کنیم.

وی با بیان اینکه سطح امانت‌ها متفاوت است ، به اهمیت آراء مردم به مثابه یک امانت بسیار مهم نام برد و افزود: رای مردم و اندیشه مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و لزوما باید در حفظ این امانت کوشا باشیم. در حقیقت اعضای برگزاری انتخابات در سطح استان داوران آرای مردم هستند و لذا باید داوری و قضاوت ما عادلانه باشد.

کد خبر 4754375

منبع: مهر

کلیدواژه: مشارکت مردم در انتخابات تقسیمات کشوری اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف استانداری سمنان شیراز خطبه های نماز جمعه موکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران