Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@00:04:43 GMT

ابهام در سرنوشت تیم والیبال لیگ برتری شهروند اراک

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۵۳۴۸

ابهام در سرنوشت تیم والیبال لیگ برتری شهروند اراک

قرعه کشی لیگ برتر والیبال کشور امروز در حالی برگزار می‌شود که سرنوشت نماینده استان در لیگ در ابهام بوده و به گفته مدیرعامل باشگاه هیچ مسئولی در استان از این تیم حمایت نمی‌کند. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم والیبال شهروند اراک به سبب نتایج خیره‌کننده خود در فصل گذشته به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد که البته در آستانه آغاز فصل جدید به دلیل عدم حمایت مسئولان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استان مرکزی از بالا تا مدیران میانی که در چند سال اخیر در شعار دادن ورزشی و شوآف‌های تبلیغی یدطولانی دارند، این روزها در پای میدان عمل برای حمایت از ورزش استان مرکزی لنگ می‌زنند تا جایی که در چند سال اخیر شهرداری اراک بارها با به‌کارگیری نیروهای غیرقانونی هزینه‌های کلانی برای به اصطلاح مشاوران پرداخت کرد که با برخورد سازمان بازرسی مجبور به تغییر رویه شد ولی در مسیر حمایت از ورزش مدام بهانه‌گیری می‌کند.

شهردار اراک خود را مسئول نخاله و زباله می‌داند

مدیران شهری اراک با بهانه قانون نمی‌گذارد، دستگاه نظارتی مانع است از وظیفه خود در قبال ورزش استان بارها استنکاف می‌کند موضوعی که با واکنش تند مدیرعامل تیم شهروند اراک و رئیس هیئت والیبال استان مرکزی همراه بوده است.

محمدرضا سمیعی به خبرنگار تسنیم می‌گوید: چطور شهردار اراک اعلام می‌کند مسئول زباله و نخاله است یعنی مجموعه شهری هیچ مسئولیتی در قبال ورزش ندارد که اگر این گونه است شهرداری ارومیه چطور تیم‌داری می‌کند یا شهرداری ورامین که بیخ گوش تهران است سازمان بازرسی ندارد که تیم‌داری می‌کند؟

وی ادامه می‌دهد: جای تعجب است از رفتار مسئولان نخبه شهری استان و اراک که مدعی هستند قانون دستشان را در حمایت از ورزش بسته است ولی حتی از شهرداری تهران که ورزشگاه ساخته و در اختیار تیم‌های ورزشی گذاشته الگوگیری نمی‌کنند.

شهرداری بداند اهمیت ورزش کمتر از کنسرت‌های پارک‌های اراک نیست

مدیرعامل تیم شهروند اراک و رئیس هیئت والیبال استان مرکزی ادامه می‌دهد: جای تاسف است که مسئولان هزینه گزارف می‌کنند تا رسانه ملی در قالب یک تبلیغات برای معرفی اراک روز اراک را در چشم مردم بکند ولی تیم‌های ورزشی استان که در چند سال اخیر معرف و نماینده این استان و شهر در سراسر کشور بوده‌اند نمی‌بیند و حاضر به حمایت هم نیست.

وی می‌افزاید: در این چند ماهه بررسی کنید چقدر هزینه برای کنسرت و جنگ در پارک‌ها شده، مگر اهمیت و جایگاه ورزش برای نشاط اجتماعی جامعه کمتر از این‌ها است که شهرداری و مدیران شهری هیچ حمایتی از ورزش ندارند؟

شهروند اراک در دوراهی ماندگاری یا واگذاری

اما موضوع نگران‌کننده دیگر برای ورزش دوستان استان مرکزی بحث مطرح شده برای واگذاری تیم لیگ برتری شهروند اراک است که مشتری دست به نقدی به نام استان یزد پشت درب مذاکره با هیئت والیبال استان مرکزی جا خوش کرده و پیگیر موضوع است.

سمیعی با تائید خواهان بودن استان یزد برای مدیریت و واگذاری امتیاز شهروند می‌گوید: به تمام مسئولان ارشد و نماینده‌ها و مدیران وضعیت تیم شهروند را اعلام کردیم و با توجه به جایگاه ورزش استان خواستار کمک انها بودیم تا بتوانیم با اقتدار نماینده خوبی برای استان باشیم ولی تا به امروز که وارد هشتمین ماه سال می‌شویم دریغ از یک حمایت که از ما بکنند.

وی عنوان می‌کند: به هرحال حضور در لیگ، اردو و سفرهای تیم هزینه‌بر است و نمی‌توان با دست خالی کار خاصی کرد، درحالی که همه مدیران استان موضوع را می‌دانند ولی تا به امروز هیچ حمایتی از تیم شهروند نشده است.

تیم والیبال شهروند اراک به باشگاه شهرداری اراک منتقل می‌شوددیدار تیم‌های والیبال دورنای ارومیه و شهروند اراک به روایت تصویرمیزبانی تیم والیبال دورنای ارومیه از شهروند اراک در ایستگاه بیست و چهارم لیگ برتر

به رغم همه فشارهای مالی، هیچ تمایلی به واگذاری نداریم

مدیرعامل تیم شهروند اراک و رئیس هیئت والیبال استان مرکزی خاطرنشان می‌کند: تیم شهروند تیم شخصی نیست و بارها به مدیرکل ورزش جوانان گفته‌ایم این تیم متعلق به استان بوده و هیئت والیبال نباید تیم‌داری کند.

سمعیی می‌افزاید: اینجا حتی تکلیف ماندگاری یا واگذاری را روشن نمی‌کنند به شخصه هیچ علاقه‌ای به واگذاری تیم ندارم و به رغم اصرار یزدی‌ها تا به الان تلاش کردم تیم در استان بماند هر چند حتی اگر ناچار شویم واگذار کنیم اول از همه آقایان مدعی می‌شوند چرا واگذار شد؟ حتی با اینکه هیچ حمایتی از تیم نداشته‌اند.

وی با اشاره به قرعه‌کشی امروز لیگ برتر می‌گوید: نکته جالب اینجاست در استان مرکزی در سیکل اداری و بروکراسی گیر کرده‌ایم و برای پیگیری‌ها مدام درگیر این اتاق به آن اتاق شدن هستیم در حالی که در استان‌های دیگر و سطح کشور بیش از استان برای ما ارزش قائل هستند.

سمیعی عنوان کرد: تلاش داریم در لیگ بمانیم اما باور کنید حتی برای ورودیه چک هم بدهیم در نهایت باید پرداخت کنیم و وقتی حتی برای بدهی سال قبل تیم هیچ حمایتی نشده چطور می‌توان کار را پیش برد؟

به گزارش تسنیم با این شرایط با توجه به کم‌کاری متولیان اصلی ورزش استان باید دید مسئولان ارشد استان مرکزی که مدعی مدیریت ورزشی هستند چطور به این موضوع ورود می‌کنند و آیا اجازه خواهند داد تا چوب حراج به سرمایه های ورزش استان زده شود؟

گزارش از مبین جلیلی

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام

یوونتوس امیدوار است بتواند مدافع برزیلی خود را در فینال جام حذفی در اختیار داشته باشد.

طرفداری | دنیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدتی به دلیل مصدومیت همراه این تیم نخواهد بود.

با اعلام باشگاه یوونتوس، دنیلو که در جریان تساوی این تیم با رم دچار مصدومیت شد، از ناحیه همسترینگ پای چپ آسیب دیده است. در نتیجه این مدافع بازی یوونتوس مقابل سالرنیتانا در سری آ را به صورت قطعی از دست می دهد و حضور او در بازی چهارشنبه هفته آینده مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا نیز در هاله ای از ابهام است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • چشم تیم ملی به جمال کاپیتان جدید روشن شد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • بخشنامه اخیر بانک مرکزی پیرامون واردات ابهام دارد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا