Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه اعلام کرد: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از نیمه آبان شروع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمود محمودزاده با اشاره به اینکه در قالب این طرح 400 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود افزود: هم اکنون 180 واحد در مراحل مختلف اجرایی قرار دارد که ثبت نام برای دریافت این واحد‌ها از نیمه آبان ماه شروع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه برای ثبت نام در این طرح سامانه‌ای بزودی معرفی می‌شود گفت: ثبت نام برای این طرح به صورت آزمایشی در استان کرمان شروع شده و تا پایان سال در همه استان‌ها انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه چهار ارگان در این طرح مشارکت دارند ادامه داد: ثبت نام‌های این مرحله مربوط با بنیاد مسکن است و ما بقی ارگان‌ها نیز به مرور آماده اجرا و عملیاتی کردن این طرح خواهند شد.
محمودزاده با اشاره به اینکه ثبت نام برای این طرح چهار شرط اصلی دارد گفت: متقاضی باید فاقد مالکیت مسکن باشد، تاهل، استفاده نکردن از امکانات دولتی و داشتن سابقه سکونت در شهر مورد درخواست شرایط اصلی ثبت نام در این طرح است.
وی این طرح را یک طرح هدفمند برای دهک‌های متوسط به پایین کشور دانست و افزود: در قالب این طرح مابقی واحد‌های مسکن مهر نیز با سرعت تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در کشور نیاز به 800 هزار واحد مسکونی وجود دارد گفت: دولت برای تامین همه این واحد‌های مسکونی ورود نخواهد کرد.
محمودزاده ادامه داد: خانه‌های تعیین شده در طرح ملی مسکن به قیمت تمام شده عرضه می‌شود که 75 تا 100 میلیون تومان به متقاضیان وام ارائه می‌شود و ما بقی را شخص متقاضی به صورت آورده باید پرداخت کند.
وی گفت: ثبت نام‌ها با کد ملی انجام خواهد شد و با توجه به اینکه از دیگر سامانه‌های کشور مانند ثبت احوال استعلام گرفته می‌شود هر شخص متقاضی فقط قادر به ثبت برای یک واحد مسکونی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۷۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم

حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم گفت : در همین خصوص ۲۰۰ هکتار از پهنه مجاور روستای طایقان جهت احداث واحد‌های ویلایی یک‌طبقه اختصاص پیدا کرده‌است.

وی گفت: ۵۵۰ هکتار نیز در پهنه مجاور شهر قنوات برای اجرای این طرح انتخاب شد.

وی همچنین عنوان کرد: در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته‌است.

زنجیرانی فراهانی اضافه کرد: ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت.

وی سایت پرنیان را بزرگ‌ترین سایت از نظر تخصیص اراضی نهضت ملی مسکن استان قم نام برد و گفت: در این سایت ۲ هزار و ۴۷۶ هکتار زمین در اختیار راه و شهرسازی قم قرار گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر