Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:31:17 GMT

قرمزپوشی تالار حافظ در نخستین روز آبان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۸۱۳۶

شاخص های اصلی بورس تهران در معاملات امروز چهارشنبه یکم آبان ماه سال یک هزار و سیصو نود و هشت یکدست قرمز پوش شدند.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از نبض بورس، شاخص کل بورس تهران با اصلاح 2507 واحدی معادل 0.81 درصد به کانال 305 هزار و 807 واحدی رسید، شاخص قیمت وزنی ارزشی با کاهش 671 واحدی معادل 0.81 درصد رقم 81 هزار و 935 واحدی را به نمایش گذاشت، شاخص کل هم وزن با افت 1169 واحدی معادل 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

43 درصد به مدار 80 هزار و 824 واحدی رسید، شاخص قیمت هم وزن با کاهش 782 واحدی معادل 1.43 درصد رقم 54 هزار و 066 واحدی را نمایش داد، شاخص آزاد شناور با کاهش 3125 واحدی معادل 0.89 درصد به رقم 346 هزار و 379 واحدی رسید، شاخص بازار اول با کاهش 2112 واحدی معادل 0.94 درصد رقم 222 هزار و 874 واحدی را نمایش داد و شاخص بازار دوم با افت 3789 واحدی معادل 0.61 درصد به کانال 619 هزار و 122 واحدی عقب نشینی کرد.

ارزش معاملات امروز بورس تهران از 3559میلیارد تومان فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن بیش از 6 میلیارد و 694 میلیون برگه سهم طی 289 هزار و 805 نوبت معاملاتی بود.

البته امروز بانک ملت، بلوک ملی صنایع مس ایران(فملی)  را در بازار معاملات عمده عرضه کرد که سرانجام این معامله نهایی شد و حدود 2473.8 میلیارد تومان از ارزش معاملات امروز مربوط به این جابجایی بود  بانک ملت از محل فروش این بلوک سود خوبی را شناسایی کرد.

تاثیر گذارها

فولاد مباركه اصفهان (فولاد) با 253 واحد، پالایش نفت تهران (شتران) با 196 واحد، پالایش نفت تبریز (شبریز) با 190 واحد، پتروشیمی‌ خارک‌ (شخارک) با 124 واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با 116 واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و در مقابل نماد دو شرکت زیر مجموعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس پتروشیمی پارس (پارس) با 137 واحد،پتروشیمی نوری (نوری) با 121 واحد، پالایش نفت بندرعباس با 111 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر دماسنج بازار سرمایه ثبت کردند.

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شركت های شیشه وگاز(كگاز) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف ماشین سازی اراك(فاراك)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب گروه دارویی بركت(بركت)،پارس سویچ(بسویچ)،ماشین سازی نیرو محركه(تمحركه)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیئت مدیره صنایع پمپ سازی ایران(تپمپی)،كشیران ی جمهوری اسلامی ایران(حكشتی)، نیروكلر(شكلر)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی تامین سرمایه نوین(تنوین)، حق تقدم شركت سرمایه گذاری نیرو(ونیروح) جهت حق تقدم استفاده نشده حق تقدم شركت پارس سویچ(بسویچح)جهت عرضه حق تقدم عدد استفاده نشده حق تقدم شركت سیمان مازندران(سمازنح)جهت عرضه حق تقدم استفاده نشده بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت صنایع‌ آذرآب‌ (فاذر1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، ماشین‌ سازی‌ اراك‌ (فاراك1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدید.

نماد معاملاتی شركت سازه پویش(خپویش)، حق تقدم استفاده نشده شركت های سیمان فارس نو(سفانوح)، كارخانجات سیمان صوفیان(سصوفیح)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل حراج شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده شاخص کل بورس بورس تهران بازار سرمایه نبض بورس کردستان سوریه اعتراضات لبنان آمدنیوز طرح انتقال آب خزر جنبش عدم تعهد طرح ملی مسکن جاستین ترودو شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس