Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو از ابتدای سال ۹۸ در نقاط مختلف شهر تهران تیمی از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ و معاونت اطلاعات جنایی تشکیل شد و در نهایت مشخص شد باندی از متهمان سابقه دار به سرکردگی فردی ۲۸ ساله، به طور گسترده در سطح شهر تهران اقدام به سرقت و خرید و فروش لوازم و قطعات خودرو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهمان شناسایی و با گرفتن دستور قضائی اعضای این باند در یک عملیات همزمان در اواسط مهرماه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن‌ها تعدادی لوازم مسروقه از قبیل: زاپاس، زنجیر چرخ، جک و ابزارآلات چادر‌های مسافرتی، باند و ساب کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به همراه اموال کشف شده به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی متهمان به ۳۰۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن و مالخری اموال سرقتی اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: سارقان کامیونت نیمه سنگین حین سرقت خودرو دستگیر شدند

سرهنگ میرزکی با بیان اینکه کلیه اعضای باند ۶ نفره متهمان دستگیر شده اند، گفت: با تلاش همکاران تا کنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند و متهمان با صدور قرار یک میلیاردی تومانی موقتا به زندان اعزام شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی برای جلوگیری از سرقت از داخل خودرو به شهروندان توصیه کرد: از پارکینگ خصوصی و عمومی برای پارک خودرو استفاده کنند و خودرو را به تجهیزات ایمنی مجهز و اشیای گران قیمت خود را داخل خودرو نگذارند.

انتهای پیام/

دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان خودرو در پایتخت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند