Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@21:36:48 GMT

مهاجم جدید استقلال فردا در تهران

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۹۴۶۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران با حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان شیخ دیاباته را به تهران آورد و اگرچه اشتیاق فراوانی به خرید یک بازیکن دیگر در خط حمله داشت اما مشکلات مالی باشگاه به او اجازه نداد تا در این راستا اقدامی انجام بدهد.

اگرچه در روزهای گذشته شایعات فروانی مبنی بر معرفی بازیکن جدید استقلال در روزهای آتی مطرح شده بود اما گزینه‌های مانند گری هوپر و بازیکنان دیگر به تهران نیامدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی که اعلام کرده بود برای خرید بازیکن مدنظرش تا فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر می‌کند با فراهم شدن شرایط باشگاه، گزینه جدی تقویت خط حمله را به باشگاه معرفی کرده است.

مذاکرات باشگاه و کندی ایگوبانانیکه مهاجم 30 ساله نیجریه‌ای مثبت پیش رفته و این بازیکن قرار است فردا راهی تهران شود تا برای عقد قرارداد و تست‌های پزشکی مورد تایید قرار بگیرد. کندی طبق برنامه ریزی‌ها قرار شده مشکلات خط حمله را برطرف کرده و زوج دیاباته در خط حمله باشد.

ایگوبانانیکه در حال حاضر بازیکن آزاد است و با فرا رسیدن تابستان امسال قرارداد شش ماهه‌اش با تیم الحزم عربستان به پایان رسید. او سابقه حضور در لیگ‌های سوئد، آمریکا و یونان را در کارنامه دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا رقابت سخت و حساسی را در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل آلومینیوم برگزار می‌کند که علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد، اما یک بازیکن دیگر هم دور از لیست سرخ پوشان برای این بازی است.

سعید صادقی که در مسابقه مرحله گذشته جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و 6 هفته اخیر لیگ برتر دور از ترکیب پرسپولیس بود و به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت، فردا هم دور از 11 نفر اصلی و البته لیست بازیکنان تیمش برای جدال با آلومینیوم اراک است.

هافبک تکنیکی پرسپولیس که آخرین بار در هفته هجدهم لیگ برتر در نُهم اسفندماه حضور در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرده و پس از آن به‌عنوان بازیکن تعویضی استفاده شده بود، فردا دور از لیست نفرات سرخ پوشان برابر آلومینیوم است.

پرسپولیس که در نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر در اراک مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی شکست خورد، فردا در غیاب علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه و سعید صادقی دیدار برابر آلومینیوم را آغاز می‌کند.

دیگر خبرها

  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند