Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقاومت گلساپوش یزد در نخستین دیدار مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر آلانیا با شکست مواجه شد. ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، فوتبال یزد در طول سال‌های گذشته با روند نزولی خود زمینه ناراحتی علاقه‌مندان این رشته در استان را به وجود آورد و به ویژه در طول یکی دو سال قبل مدیریت هیئت فوتبال یزد، این رشته ورزشی آنچنان که باید و شاید اقبالی به دست نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناکامی‌های گسترده‌ای که یزد در این عرصه به دست آورده بود سبب شد که مسئولان هیئت فوتبال برای جبران بخشی از انتقادات اقدام به خرید امتیاز یک تیم در لیگ‌های کشوری کند، امتیازی که همه انتظار داشتند حداقل لیگ دسته یک کشور باشد اما این امتیاز مربوط به یک تیم دسته دویی بود.

اقدامی که با وجود انتقادات فراوانی که به آن صورت گرفت، اما با توجیه مدیران هیئت فوتبال استان یزد روبرو شد و هرطور بود این تیم تحت عنوان شهید قندی مسابقات خود را آغاز کرد.

آذری: امیدوارم حق فوتبال ایران در پرونده شکاری از باشگاه‌های روسی گرفته شود/ فولاد لیاقت قرار گرفتن در کنار 6 باشگاه حرفه‌ای را داشتلیگ دسته اول فوتبال| صعود فجر سپاسی به صدر جدول و تداوم تیره‌روزی‌های ملوانتغییر زمان برگزاری 4 مسابقه از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

با این وجود و با تمام ناکامی‌های فوتبال در یزد، تنها عرصه‌ای از این ورزش پرطرفدار که در طول سال‌های گذشته توانسته قدری دل طرفداران را به دست آورد، فوتبال ساحلی بود که استان یزد تیم های متعددی در لیگ های کشوری به این مسابقات اعزام کرده و تاکنون رتبه های برتر و قابل توجهی هم کسب کرده است.

علاوه بر لیگ‌های کشوری، یزد دو دوره متوالی میزبان مسابقات چهار جانبه باشگاه‌های جهان بود که عناوین برتر مسابقات را هم به خود اختصاص داد.

با توجه به افتخار آفرینی مقاومت گلساپوش یزد در لیگ‌های کشوری، این تیم به عنوان نماینده ایران به مسابقات باشگاه‌های جهان که به میزبانی ترکیه در حال انجام است اعزام شد و مسابقات خود را از امروز آغاز کرد.

در روز نخست این مسابقات تیم مقاومت گلساپوش یزد آن تیمی نبود که همه از این تیم انتظار داشتند و نماینده استان یزد در جام باشگاه‌های جهان با شکست مواجه شد.

در بازی نخست این دوره از مسابقات، مقاومت گلساپوش برابر «آلانیا اسپور» میزبان این دوره از مسابقات با نتیجه 5 بر چهار شکست خورد و نخستین بازی خود را به حریف ترکیه‌ای خود واگذار کرد.

این شکست در حالی رخ داد که همه انتظار داشتند نماینده یزد در این دوره از مسابقات بتواند نتیجه‌های بسیار خوبی را کسب کند البته این تیم هنوز برابر حریفان خود امکان گرفتن نتیجه‌های خوبی را دارد.

انتهای پیام/ ت

R41376/P1336/S6,76/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • حذف عالمیان با شکست برابر حریف ۱۹ ساله/پایان کار با ۱۷ هزار دلار
  • قرعه کشی لیگ دسته یک کشتی آزاد با حضور ۲ تیم مازندرانی
  • صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر فوتبال جوانان 
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • کور شدن یامگا هم طبیعی بود؟
  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد