Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مسابقات لیگ برترهندبال و فوتسال بانوان کشور روز جمعه سوم آبان از شبکه رادیویی ورزش پخش می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا از روابط عمومی معاونت صدا، هفته یازدهم از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز جمعه سوم آبان ساعت 11 با برگزاری هفت بازی دنبال خواهد شد، همچنین روز جمعه ، هفته اول لیگ هندبال بانوان با انجام 4 بازی در شهرهای مختلف آغاز می شود ، این بازهای به صورت زنده و مستقیم از شبکه رادیویی ورزش پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مهم‌ترین بازی‌های لیگ برتر هندبال بانوان تیم تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران به مصاف هم خواهند رفت . گزارشگر این مسابقه مائده علاقمند خواهد بود .
در رقابت های لیگ فوتسال بانوان،در یکی از مهمترین بازیها سایپا با مربیگری نیلوفر اردلان، میزبان تیم ملی حفاری ایزان خواهد بود. گزارشگر این مسابقه نیلوفر گودرزی می باشد.
برنامه گزارش ورزشی با تهیه کنندگی سحر مستدام، اجرای شیرین هاشمی و با گزارش های سمیه عرب از کرمان، فرنوش جعفری از شیراز، نیلوفر گودرزی از تهران، کوثر اکبر نژاد از ساری، هدیه شریفی از مشهد، طا مرادی از اهواز، مائده علاقمند، معصومه کیانی و الهام منصوری ساعت 11 روز جمعه 3 آبان از رادیو ورزش روی موج اف ام ردیف 92 مگا هرتز پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین