Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:02:06 GMT

قتل در کرمان، دستگیری در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۶۱۳۵۵

قتل در کرمان، دستگیری در بندرعباس

 دادخدا سالاری عصر چهارشنبه در تشریح جزئیات این پرونده افزود: در پی ورود شبانه اشخاص ناشناسی به منزلی واقع در شهر کرمان در آخر هفته گذشته و تیر اندازی به وسیله اسلحه کلانشیکف، خانم خانواده به قتل رسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با تشکیل تیم ویژه در پلیس آگاهی با توجه به معلوم نبودن هویت مهاجمین و اهمیت موضوع اقدامات لازم در جهت شناسایی قاتلین و مهاجمین مسلح انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت : در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت قاتل و افراد مسلح همراه وی مشخص و عملیات ویژه ای برای دستگیری آنان آغاز شد.

سالاری افزود: پس از بررسی های انجام شده، مشخص گردید که قاتل به همراهی همدستان خود پس از ارتکاب قتل به سمت استانهای مجاور متواری شده که با اقدامات پلیسی و تعقیبی، در نهایت قاتل مسلح در روز گذشته در بندرعباس ردگیری و توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر و به بزه قتل مسلحانه اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه محل نگهداری سلاح نیز مشخص شده است، تصریح کرد: انگیزه قتل اختلافات و جنبه انتقام گیری بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر وتشکر از اقدامات موثر و انقلابی بازپرس ویژه قتل، فرماندهی انتظامی استان کرمان، ریاست پلیس آگاهی و مجموعه پلیس در شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از پنج روز، گفت:تلاش دستگاه قضایی استان و مجموعه پلیس، ایجاد امنیت پایدار برای شهروندان و مقابله جدی با جرائم خشن و تهدید علیه امنیت مردم است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا قتل دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای

سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری